کرونا سبب مرگ ۷۲ نفر در استان یزد شد

به گزارش پایگاه خبری افق کویر به نقل از ایرنا  سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۲ نفر در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است .

ایراهیم سلمانی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، ۲ هزار و ٢٠٧ نفر با علایم  تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی  با اشاره به مثبت شدن نمونه آزمایش ٨٤ مورد جدید از ابتلای افراد به این بیماری  ادامه داد :بر این اساس تاکنون ٧٢٥ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی  خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان،  ٣٥٢ نفر مربوط به شهرستان  یزد است ، همچنین ١٥٨ مورد مربوط به میبد، ١٥٣ نفر در اردکان و  ١٦ مورد هم در ابرکوه ثبت شد.

سلمانی تصریح کرد: همچنین ۱۲ مورد مربوط به بافق، ١١ نفر در بهاباد، ٩ مورد در مهریز،  اشکذر و تفت هر کدام ۶ مورد و ۲ نفر هم مربوط به خاتم است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با  کرونا در یزد، تعداد بهبود یافته ها و ترخیص شده  از بیمارستان‌ها را هزار و ٢٥٢ ( ۵۶ درصد) نفر ذکر کرد.

سلمانی  با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، مردم از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کنند و توصیه های وزارت بهداشت را جدی گرفته و در خانه بمانند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در