فرماندار بافق: اصناف صبور باشند

زاده رحمانی با اشاره به اینکه مجموعه سنگ آهن بافق از ۸ فرودین ماه فعالیت خود را آغاز کرده و مابقی واحد‌ها هم به تدریج وارد مدار تولید می‌شوند گفت:واحد‌های صنعتی و معدنی که وارد مدار تولید شده اند مراقب سلامتی نیروی انسانی خود باشند.

رئیس شورای سلامت شهرستان بافق افزود:نیرو‌هایی که خارج از استان و شهرستان بوده اند در هنگام بازگشت تست واقعی شوند و در صورت نداشتن علائم به کار مشغول شوند.

زاده رحمانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های پیشگیری از کرونا در یک مجتمع فولادی الگوی خوبی برای دیگر واحد‌های صنعتی قرار گیرد گفت:این مجتمع یک تیم غربالگری در ورودی شهر و یک تیم در ورودی کارخانه مستقر کرده و قرنطینه سازی و گند زدایی خوبی با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام داده است که از واحد‌های صنعتی می خواهم این روش‌ها را رصد و بومی سازی کنند.

 محمد زاده رحمانی  فرماندار بافق گفت: واحد‌های صنعتی و معدنی که وارد مدار تولید شده اند مراقب سلامتی نیروی انسانی خود باشند.
وی به تشریح آخرین وضعیت کرونا و اقدامات پیشگیری و مقابله با آن در شهرستان پرداخت و افزود: آخرین آمار ۳۳نفر به کرونا در شهرستان مبتلا شده اند که نسبت به جمعیت شهرستان و شرایط معدنی و صنعتی این آمار معقول است.
فرماندار بافق با بیان اینکه پیشگیری‌های لازم برای مقابله با این ویروس در حال انجام و تمام سعی و تلاش ما برای جلوگیری از تصاعدی شدن آمار کرونا است، ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری بین بخشی فرمانداری، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و بسیج روند اجرایی مناسبی را طی می‌کند.
زاده رحمانی  افزود: تاکنون شهروندان، تشکل‌های مردمی، بسیج، شورای اسلامی و اصناف همکاری بسیار خوبی داشتند.
فرماندار بافق با اشاره به اینکه این روند تا ۲۳فرودین ماه ادامه پیدا می‌کند تصریح کرد: به گرم شدن هوا و کاهش شیوع کرونا اطمینان نکنیم و اصناف هم این هفته را با تحمل و صبوری، شرایط سخت همراهی را ادامه دهند.
همچنین بر ضرورت مراقبت بیشتر سالمندان، بیماران زمینه‌ای و جانبازان شیمیایی تاکید کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی