بازار و اصناف بافق تا ۲۱ فروردین ماه تعطیل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری افق کویر به نقل از خبرنگاران جوان؛  رضا طالعی رئیس اتاق اصناف بافق گفت: با توجه به حساسیت موضوع در روز‌های آخر فروردین ماه و مبارزه با شیوع گسترده بیماری کرونا، با صبر و شکیبایی همیشگی از بازگشایی بازار تا بیست و یکم فروردین خودداری نمایید.
او با توجه به اجرای طرح مبارزه با پدیده ویروس کرونا آن هم در روز‌های پایان سال و همچنین شروع سال جدید و تاثیر آن در کسب و کار اصناف، افزود: بازاریان و اصناف تمامی امیدشان به توسعه فروش و تجارت در این ایام بوده و همه ما در اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی که در واقع یک خانواده اقتصادی محسوب می‌شویم شاهد رکود حاکم بر بازار این عزیزان بودیم.
 رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق ادامه داد: در این برهه خاص زمانی مکاتبات و پیگیری‌هایی متعددی از سوی اتاق اصناف با دستگاه‌های دولتی در جهت رسیدگی به وضعیت رکود بازار صورت گرفته که به نحوی فشار مضاعف این تعطیلی نا خواسته جبران شود.
طالعی با اشاره به اینکه اکنون به جهت اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در بازار با همکاری و همراهی اصناف، شهر بافق وضعیت بهتری نسبت به مابقی شهر‌های کشور پیدا کرده گفت: بازاریان باز هم نشان دادند در راستای سلامتی و پویایی مردم این دیار بی تفاوت نبوده و نیستید.
طالعی ضمن تشکر از همکاری و تلاش صمیمانه اصناف به منظور مبارزه با این ویروس منحوس کرونا از بازاریان و اصناف خواست: با توجه به حساسیت موضوع در روز‌های آخر فروردین ماه و مبارزه با شیوع گسترده بیماری کرونا، با صبر و شکیبایی همیشگی از بازگشایی بازار تا بیست و یکم فروردین خودداری نمایید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

درخشش باشگاه سنگ آهن در مسابقات ایمیدرو

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ « مهدی