رویدادهای مهم سال ۹۸

*اضافه نمودن اراضی با کابری مسکونی برای جوانان
مهم ترین موضوع که رئیس اداره راه شهر سازی بافق در سیزده آبان ماه ۱۳۹۸ به آن اشاره کرد اضافه نمودن اراضی با مالکیت دولتی و کابری مسکونی است که در طرح جامع دیده شده است یا به تغیر خود رئیس این اداره پیشنهاد واضع این اداره اضافه نمودن اراضی با مالکیت دولتی و کاربری مسکونی جهت اجرای طرح های پیشنهادی از سوی وزارت راه و شهر سازی است.

*دو پرونده باز برای رئیس بافق هیت مدیر سنگ آهن
رویداد دیگر که خبری بود که خبرگذاری تسنیم نقل کرد و آن هم این بوده حکم جلب رئیس سابق هیت مدیرسنگ آهن بافق صادر شد. در این خبر از سوی دادستان عمومی و انقلاب استان یزد آمده است نامبرده۲ پرونده مقطوع در داد سرای یزد دارد و در یکی از این پرونده ها علی رغم ابلاغ کتبی و تلفن حاضر نگردید و لذا برگ جلب وی صادر شده و به زودی جلب و تفهیم اتهام خواهد شد.

*بافق، فضای ورزشی کمی دارد
به رغم این که مسئولین معتقد هستند بافق از لحاظ فضای ورزشی کمبودی ندارد، ولی سمیه ایزدیان رئیس اداره امور ورزشی جوانان در یک مصاحبه ای که کش و قوس فراوان داشت، این را گفت که در بافق دچار کمبود فضای ورزشی است. العهده علی الراوی

*حضور وزیر اطلاعات در بافق
روز یکشنبه ۱۹آبان ماه از سوی هیت دولت، حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات به بافق سفرکرد.
وزیر در امام زاده عبدالله طی تدا بیر خاصی سخنرانی کوتاهی کرد، امام جمعه و فرماندار بافق هر کدام به سهم خود سخنرانی و در خواست های داشتند و هر دو اتفاق نظر داشتند که خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی دغدغه شده و خواستار آن بودند که چاه گز خوراک خود را به شرکت سنگ آهن بدهد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی