تعامل شوراهای استان یزد و نمایندگان مجلس راهگشای بسیاری از مشکلات

به گزارش پایگاه خبری افق کویر به نقل ازخبر گذاری مهر، سیدمحمود میرابوالقاسمی در نشست شورای اسلامی استان تحقق شعار سال یعنی جهش تولید را در گرو تعامل، همفکری و پشتکار عمومی دانست و اظهار کرد: این مهم با استفاده از پتانسیل شوراها و توجه به ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی محقق می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان کاهش بروکراسی اداری را در سال جدید عاملی به عنوان کاهش هزینه‌های عمومی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود دانست.

میرابوالقاسمی در ادامه این نشست خواستار تشکیل جلسات مشترک به صورت فصلی در جهت پیشبرد اهداف توسعه در استان و تحقق مطالبات مردمی از مجاری قانونی شد.

وی گزارشی از وضعیت پیگیری زمین جهت احداث خانه ملت در استان ارائه و خواستار همکاری و پیگیری نمایندگان استان در این راستا شد.

رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و لزوم انجام امور مردم بر ضرورت تخصیص بودجه ازطرف دولت جهت ایجاد ساختار شهرهای هوشمند و استقرار دولت الکترونیک در کشور و مدیریت شهری شد.

میرابوالقاسمی در پایان از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: درجهت ایجاد توسعه متوازن و تخصیص اعتبار به‌صورت عادلانه در استان تمامی تلاش خود را به‌کارگیرند و در تصویب طرح‌ها و لوایح ارسالی ازسوی شورای عالی استان‌ها همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرستانهای بافق، مهریز، خاتم، ابرکوه و بهاباد در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش از عملکرد مجلس دوره دهم، تشکیل کارگروه‌های شهرستانی در راستای شناسایی اولویت بندی ها و ارتباط با نمایندگان را خواستار شد.

محمدصالح جوکار منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تشکر از تشکیل جلسه خواستار اولویت بندی مسائل و پیگیری آنها تا حصول نتیجه و توسعه استان شد.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار ارائه مشکلات استان همراه با پیشنهاد به نمایندگان مجلس شد.

در پایان این نشست پس از تبادل نظر بین اعضای حاضر در جلسه مقرر گردید به‌صورت فصلی جلسات مشترک ادامه یابد و در جلسه مجمع نمایندگان استان نیز رئیس شوراهای استان دعوت شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل