توزیع ۹۱ تن کالای اساسی در بافق آغاز شد

رییس معدن و تجارت بافق گفت: در آستانه ماه رمضان و با توجه به افزایش میزان مصرف اقلام ضروری از سوی شهروندان ، توزیع ۹۱ تن کالای اساسی از سوی فروشندگان زیرپوشش هشت اتحادیه صنفی شهرستان آغاز شد.

ولی الله رنجبر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کالاها شامل ۴۵ تن برنج، ۱۵ تن شکر برای تهیه شیرینی ، زولبیا و بامیه ، هشت تن نبات ، هفت تن قند و یک تن گوشت منجمد گوساله و سایرکالاست.
وی با بیان اینکه با توجه به تدابیر اتخاذشده برای تامین و عرضه کالاهای اساسی هیچ کمبودی وجود ندارد افزود: برای حفظ و آرامش بازار و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب هماهنگی لازم برای نظارت بر کارکرد واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه ها و میوه فروشی ها انجام شد.
وی تصریح کرد: پایش اطلاعات هم از لحاظ رعایت ضریب سود مصوب ، نصب برچسب و عرضه کالا با کیفیت مطلوب برنامه ریزی شد که در ماه رمضان ادامه دارد.
رنجبر خاطرنشان کرد: تمرکز این اداره بر نظارت کالاهای پر مصرف است ضمن اینکه شکایت و گزارش های مردمی به شماره ۱۲۴ گزارش شود.
رییس اداره صنعت و تجارت  با اشاره به شیوع بیماری کرونا تاکید کرد : فروشنده و خریدار باید ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ، فاصله گذاری فیزیکی را طبق پروتکل های بهداشتی اعلام شده رعایت کنند.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

ایرنا

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»