نیروهای بسیجی و جهادی شهرستان بافق تجلیل می شوند

حسن تفکری گفت: از نیرو‌های بسیجی و جهادی و همراهی خانواده آن‌ها در خصوص همکاری غربالگری و ضد عفونی شهر قدردانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری هفته نامه افق کویر،حسن تفکری رئیس گروه جهادی شهرستان درگفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا کار خود را از ۲۹ بهمن ماه با همکاری کارشناسان بهداشت محیط شروع کرد، با توجه به اینکه تعدادی ازهمشهریان به استان قم سفرکرده بودند مجبور شدیم عملیات غربال‎گری را در میدان غدیر آغاز کنیم.

وی در ادامه افزود: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای در محل فرمانداری با حضور دکتر دانشی تشکیل و کمبود امکانات بررسی شد وحتی پیش بینی شد که اگر در مواقع بحرانی تخت‌های بیمارستان تکمیل شود از بهداری آهنشهر، پلی کلینیک تامین اجتماعی و در نهایت نیز یکی از سالن‌های ورزشی شهرستان را تبدیل به بیمارستان کنیم.

تفکری در پایان به غربالگری ورودی و خروجی شهرستان اشاره وبیان داشت: بافق زودتر از شهرستان‌های دیگر طرح غربالگری را با حضور نیرو‌های بسیجی وجهادی که پای کار آمدند شروع کرد که تقدیر و تشکر ویژه از والدین این بسیجی‌ها که اجازه دادند در این موقعیت کمک کنند. ۱۶ تیم ضدعفونی کننده در سطح شهر دستگاه‌های عابر بانک و پمپ بنزین هارا ضدعفونی می‌کنند و همچنین چند گروه جهادی در تهیه و تولید ماسک کمک کردند./خبرگزاری بسیج

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”