ماجرای فروش سهمیه سوخت در پمپ بنزین ها چیست؟

به تازگی دیده شده که برخی از جایگاه داران سوخت اجازه استفاده از کارت جایگاه برای سوختگیری را نداده و رانندگان را به سوختگیری با کارت شخصی خود وادار می کنند.

به گزارش  پایگاه خبری هفته نامه افق کویر، این روزها اخباری نظیر فروش سهمیه سوخت با نرخ آزاد در جایگاه های سوخت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، موضوعی که طبق قانون جرم محسوب می شود.

چگونه تخلفات جایگاه داران را گزارش کنیم؟

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  اقتصادو انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شکایت از برخی جایگاه داران سوخت، گفت: از سال ۸۶ همزمان با سهمیه بندی بنزین، سامانه ثبت شکایات مردمی در خصوص فعالیت مجازی عرضه سوخت با شماره تماس ۰۹۶۲۷ آغاز و از سال گذشته به صورت ۲۴ ساعته وشبانه روزی ادامه  دارد.

او ادامه داد: آن دسته از افرادی که با مشکلاتی از این قبیل در جایگاه‌های عرضه سوخت رو به رو می‌شوند می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ سامانه ثبت شکایات و پاسخگویی تماس حاصل  و شکایت خود را ثبت کنند.

کاهی تصریح کرد: مردم در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در جایگاه‌های سوخت شماره جایگاه، ردیف سوختگیری و شماره تلمبه را یادداشت و در سامانه اعلام کنند تا ظرف مدت ۷۲ ساعت به آن رسیدگی شود.

او بیان کرد: به طور میانگین روزانه بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تماس به ثبت می رسد که ضمن پاسخگویی توسط کارشناسان پاسخگو، پیگیری و اعمال قانون می شود./ خبرنگاران جوان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در