خیران سلامت پیشگام در تجهیز بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بافق

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: بیمارستان ولی عصر(عج) بافق برای خرید دستگاه ام آر آی ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با همکاری خیران تامین می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری افق کویر، دکتر نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در حاشیه افتتاح بخش کودک بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بافق ضمن خوش خبری برای بافقی‌ها گفت: اقدامات لازم برای خریداری دستگاه ام آر آی بیمارستان ولی عصر (عج) بافق در حال انجام است و حدود ۵میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

او افزود: همچنین به منظور توسعه بخش اطفال بیمارستان ولی عصر (عج) ۶ تخت با اعتباری بالغ بر ۲۳۰میلیون تومان به این بخش   افزوده شد.

شادکام با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در حال احداث شهرستان بافق، اظهار داشت: با توجه به کند شدن روند احداث بیمارستان به علت مشکلات تحمیلی، به منظور تامین نیاز این بیمارستان سه میلیارد تومان در قالب خرید لوازم و تجهیرات مورد نیاز از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی تامین می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد بیان کرد: تاکنون ۶میلیارد تومان به منظور توسعه بیمارستان و خرید برخی تجهیزات مورد نیاز به بیمارستان، ولی عصر (عج) بافق کمک شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: خرید برخی تجهیزات مورد نیاز برای بخش جراحی گوش و حلق و بینی، فعال کردن اتاق عمل ارتوپدی، افزودن دو دستگاه دیالیز و توسعه اتاق عمل سوم از این موارد است.

نوری شادکام با اشاره به تامین نیروی متخصص بیان کرد: ۲۲ متخصص و فوق تخصص در این شهرستان فعالیت دارند، اما سعی می‌شود  برای جذب و تامین نیروهای متخصص دیگر اقداماتی صورت گیرد.

او عنوان کرد: احداث چهار واحد اسکان پزشکان و ۲۵۰میلیون تومان اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه از دیگر مواردی  در دست اقدام است.

نوری شادکام با اشاره به پلمپ ۱۵واحد درمانی متخلف در استان یزد، ادامه داد: این واحد‌ها در حوزه‌های دندان پزشکی بدون مدرک، مرکز زیبایی و طب سنتی است که از طریق نظارت و گزارش‌های مردمی شناسایی شدند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در