استفاده از مواد درجه یک و شاخص در آرایشگاه درخشان

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ ” طاهره نارگانی” مدیریت آرایشگاه درخشان با سابقه ای ۲۰ ساله در حرفه آرایشگری در بافق مشغول به کار می باشد
.وی دارای مدارک آرایشگری از جمله مدرک گریم، شینیون، کراتین و صافی مو، احیا مو، تاتو و … است. وی مدارک خود را از تهران اخذ نموده و برخی از مدارک را به صورت بین المللی به دست آورده است. وی در این باره گفت: از کودکی، علاقه زیادی به آرایشگری داشتم و افرادی که می خواهند موفق شوند باید این رشته را دنبال کنند .مدیر آموزشگاه درخشان توصیه کرد: علاقه به آرایشگری حتماً داشته باشند و رشته های تخصصی را ادامه و دور ه های آموزشی را سپری کنند. نارگانی افزود: نسبت به شغلم حس خوبی دارم و احساس شادی می کنم.
درآمد آرایشگری بستگی به مشتریان دارد
وی درباره درآمد آرایشگری گفت: درآمد آرایشگری، بستگی به مشتریان دارد و قیمت ثابتی ندارد.زآرایشگری درست است درآمد بالایی دارد ولی هزینه آن هم زیاد است و همه آن معطوف به درآمدنم یشود.
“طاهره نارگانی” در خصوص نرخ آرایشگاه ها اظهارنظر کرد: متاسفانه در شهرستان بافق هنوز باب نشدهو مشتریان نمی توانند فرق بین کار با مواد خوبو مواد معمولی را تشخیص دهند و می گویند آنآرایشگاه فلان قیمت گرفت و شما این قیمت میگیرید. نرخ ها در آرایشگاه ها متفاوت است ولی نرخی که صنف به ما ارائه می دهد نسبت به قیمتی که ما اجناس را تهیه می کنیم نمی توان با آن کارکرد.
وی تاکید کرد: شغل آرایشگری در بافق زیاد شده و برخی فکر می کنند کاری پر درآمد می باشد؛ ولی در حال حاضر هزینه آرایشگاه زیاد است تا درآمد آن! چون قیمت اجناس هر هفته در بازار متفاوت است ونرخ ها ثابت نیست؛ ولی قیمتی که صنف به ما می دهد ثابت است. در حالی که قیمت اجناس، هر ماه، ۲ برابر می شود؛ ولی قیمت صنف در طول یک سال ثابت است و ما باید با مشتری تعامل داشته باشیم که، اگر با این قیمت راضی نباشند، باید مواد ارزان تر برای آنها استفاده کنیم.
بیشتر آرایشگاه بافق بدون پروانه کسب هستند
وی به عنوان حرف پایانی گفت: مسئولین لطفاًتوجه داشته باشند و نگویند قیمت بالا بوده است.بالاخره بین شخصی که مواد درجه یک و شاخص
کار م یکند و شش ماه دانش خود را در این زمینه به روز می کند، با آرایشگری که ۴ سال یکبار هیچتغییری نمی کند فرق بگذارند. افرادی هستند بدونپروانه کسب همان درآمد ما را کسب می کنند آنهم بدون دردسر! اگر قرار است بازرس بفرستند برای همه سالن ها باشد.وی ادامه داد: برخی آرایشگاه های بافق بدون پروانهکسب می باشد و برخی نیزدر خانه کار می کنند.

شایان ذکر است این آرایشگاه واقع در خیابان مهدیه، فرعی ۳، جنب مسجد حاج حسین
عصر ها از ساعت ۱۵ به بعد آماده پذیرش ازمشتریان خود می باشد
شماره تماس جهت تعیین وقت

۰۹۱۳۵۱۴۵۶۶۰

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی