سهمیه آژانس ها و تاکسی ها براساس اعلام کارکرد

به گزارش هفته نامه افق کویر، ” عباسعلی پورمحمدعلی” رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در گفت و گو با خبرنگارما، به سوالات این هفته نامه پاسخ داد.
وی ابتدا در پاسخ به پرسش نحوه برداشتن رمز کارت سوخت، اظهار داشت: با در دست داشتن اصل وکپی مدارک شناسایی وسیله نقلیه (کارت خودرو، کارت سوخت و کارت ملی مالک کارت سوخت) که نام و نام خانوادگی در پشت کارت درج شده به یکی از نواحی این شرکت مراجعه تا رمز گشایی انجام شود.
“پورمحمدعلی” در خصوص افرادی که کارت سوخت آنان به هردلیل غیر فعال یا سوخته است عنوان کرد: افراد می بایست با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس + ۱۰مراجعه و نسبت به درخواست المثنی کارت سوخت اقدام نمایند.
رییس روابط عمومی، در رابطه با ثبت نام کالابرگ الکترونیکی نفت سفید در روستاهای فاقد گاز طبیعی، بیان داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت نیو تجارت آسان (new tejartasan.niopdc.ir قسمت ثبت نام نفت سفید اقدام و فروشندگی محل اقامت را انتخاب نمایند.
وی افزود: برای افرادی که دسترسی به اینترنت برای آنان مقدور نمی باشد فرم های ثبت نام در اختیار فروشندگی های نفت سفید فعال هریک از روستاها قرار داده شده، تا ساکنین فرم ها را تکمیل و تحویل فروشنده یا یکی از نواحی این شرکت دهند تا توسط این شرکت ثبت نام صورت پذیرد. و ثبت نام فقط برای روستاهای فاقد گاز شهری امکان پذیر است.
“پورمحمدعلی” در رابطه با سهمیه خودروهای نفت گاز سوز (گازوئیل ) پاسخ داد: سهمیه این خودروها بر اساس طرح پیمایش و اعلام سازمان حمل ونقل و پایانه ها انجام می شود.
وی از سهمیه خودروهای عمومی و آژانس ها و تاکسی های اینترنتی توضیح داد: براساس اعلام کارکرد توسط اتحادیه، سهمیه تخصیص مابه التفاوت به حساب کارت بانکی آنان واریز می شود.

الهام نصیرزاده|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»