بدون اطلاعات کافی وارد بورس نشوید

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ باتوجه به استقبال بسیاری از شهروندان بافقی در بازار بورس و خرید طلای آب شده، پیرامون این دو موضوع خبرنگاران ما؛ به سطح شهر رفته و گزارشی صورت داده است.
ابتدا به سراغ “حمید حسین زاده” یکی از زرگران رفته، که وی در این باره گفت: به بورس اصلا اعتقاد ندارم. و در تمام دنیا بورس ها ورشکست شده اند. به غیر از بورس ایران که روز به روز افزایش پیدا کرده و در آخر پایانی نخواهد داشت.
شهروندی دیگر که تمایل به معرفی خود نداشت بیان کرد: در هر دو زمینه ریسک بالایی وجود دارد. ولی در بورس خطر بیشتر است. طلای آب شده در دست فرد است. اما؛ به بورس اعتباری نیست.
“محسن عبدالغفوری” از دیگر زرگران بافقی تصریح کرد: طلای آب شده استقبال دارد و در دست خود خریدار است و می توان از آن استفاده ای بهتر برد.
وی افزود: طلا آب شده بسیار استفاده خوبی دارد. به خصوص اگر فرد برای فروش آن عجله نداشته باشد. چون نوسان زیادی دارد.
عبدالغفوری ادامه داد: از سرمایه گذاری در بورس اطلاعی ندارم که به چه نحو صورت می گیرد.!
“دکتر علی نداف” که در بازار بورس فعالیت دارد، به نکاتی اشاره داشت و گفت: در بورس نقدینگی فرد سریع می تواند جایگزین شود. و مانند طلا و خرید زمین برای فروش به زمان نیاز است. و سریع قابل تحویل می باشد. که از این لحاظ خوب است.
وی افزود: بورس به دانش بالا و کانال های اطلاعاتی خوبی نیاز دارد. تا شما باتوجه به کانال ها بتوانید پیش بینی جهت خرید سهم نمایید. و چه روندی را داخل بورس داشته باشید تا موفق شوید.
“نداف” تصریح کرد: برای فردی که در این زمینه دانشی ندارد ورود در بورس پیشنهاد نمی شود.
وی با اشاره به راهکار جهت ورود در بورس گفت: افرادی که اطلاعات در این زمینه ندارند. وارد اتاق های بازرگانی شوند تا گروه هایی که در آنجا وجود دارد به آنها کمک نمایند.
وی ادامه داد: یا اینکه در بورس افراد مورد اعتمادی داشته باشند و اطلاعات از این افراد کسب نمایند.
” دکتر نداف” به یکی از ویژگی های بورس اشاره داشت و گفت: با هر مقدار سرمایه می توان وارد بورس شد. و اگر درست پیش بروند با همان میزان کم موفق خواهند شد.
“علی نداف” در پایان اعلام کرد: در این شرایط اصلا هیچ کدام از سرمایه گذاری ها پیشنهاد نمی شود. و اگر بدون اطلاعات و دانش وارد داشته باشند، قطعا دچار ضرر و زیان خواهند شد.
وی در پایان تصریح کرد: بورس همیشه در بدترین شرایط هم سهامی دارد. و رشد خودش را داشته است. اما؛ باید قابل شناسایی باشد و روند آن برای همه مشخص است. و یکسال است که مانند طلا بالا و پایینی نداشته است.

سارا شفیعی- حدیثه امیریان|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی