برای زیارت به امام زاده رفتم درب حرم بسته بود و فرشی بر روی صحن نبود تا بتوانم دو رکعت نماز بخوانم….

یکی از بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ در خصوص مباحث شرکت سنگ اهن اجرای چرخه کامل فولاد در شهرستان بود چرا این موضوع عملیاتی نشده است و حتی فولاد ابویی هم اقدام به راه اندازی کوره بلند خود نکرده است و با آوردن شمش میلگرد از اردکان در کارخانه خود آنها را به سایزهای کوچکتر تغییر می دهد.
۰۹۱۳-۲۵۵
—————
سلام خسته نباشید، شهر بازی آهن‌ با این وسعت چرا راه اندازی نمی شود. مردم در میدان می نشینند
۰۹۱۳-۷۷۶
—————
از شهرداری و اداره برق تقاضامندیم مسئله اختلاف خود را بر میدان قاضی میرجعفر حل نمایند چرا این دو ارگان تقصیر را گردن هممی اندازند-
۰۹۳۵-۱۶۸
—————
بعضی وقتها در بین ادارات اختلافاتی وجود دارد مثل مسکن و شهرساز ی و شهرداری بر سر راه عبورآب های سطحی، چرا فرمانداری در این خصوص بر سر موضع دفع آب های سطحی پشت پمپ بنزین لطفی موضوع را حل نمی کند – هر دو ارگان صحبت متفاوتی دارند و در این میان کشاورزان متضرر می شوند.
۰۹۱۶-۲۱۳
—————
متولیان قاضی میرجعفر(ع) محلی را برای کمک های مردمی در نظر بگیرند بیش از ۶ ماه است که قصد ادای نذر دارم و این بقعه بستهاست و کارتخوانی در خارج از این بقعه قرار ندارد مانند امام زاده عبدا… و از اوقاف خواهشمندیم پیگیر موضوع باشد .
۰۹۹۱-۱۰۷
—————
برای زیارت به امام زاده رفتم درب حرم بسته بود و فرشی بر روی صحن نبود تا بتوانم دو رکعت نماز بخوانم.
۰۹۱۳-۳۷۱
—————
چه ارگانی نظارت بر قیمت اراضی مسکونی و کشاورزی باید داشته باشسد – بعضی ها چاه های کشاورزی قیمت را ۴برابر بدون هیچ حساب و کتاب بفروش می رسانند در روستاهی نزدیک بافق زمین متری ۵۰۰ هزارتوان است چه خبر است!!!
۰۹۰۱-۴۵۵
—————
اینقدر که برخی از آقایان می گویند مسئول بومی و بافقی به سرکار بیاید من معتقدم که گفته شود بومی دلسوز ، متاسفانه برخی که رییس می شوند دیگر رحم به همکاران و کارمندان ندارند و شروع به انتقام گیری می کنند و اول از فردی شروع می کنند که مکانی کارمند او بوده است.
۰۹۳۷-۵۷۲
—————
دانشگاههای شهرستان آزاد و دولتی چه برنامه هایی در خصوص توسعه رشته های خود انجام داده ولطفا گزارشی تهیه کنید. ممنون.
۰۹۱۳-۳۵۳
—————
هفته اخیر در بافق تنها یک ماسه شویی فعالیت داشت آن هم با حداقل ظرفیت و ماسه شویی دیگر بخاطر اختلاف تعطیل و ماسه شویی جدید از کیفیت لازم برخوردار نبود لطفا رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیگیر باشد.
۰۹۹۱-۴۸۱
—————
آرایشگاه ها به دستورالعمل های بهداشتی اهمیت نمی دهند چرا نظارتی نیست.
۰۹۱۳-۳۵۲
—————
شورای اسلامی شهر درباه دریافت عوارض از سایر معادن به غیر از چغارت توضیح دهد و دغدغه مدیرعامل شرکت سنگ اهن را برطرف کند
۰۹۱۳-۸۵۴
—————
چرا تصمیمات کرونایی در بافق یک بام و چند هوا شده از یک طرف می گویند مراسمات مذهبی تعطیل که با حداقل افراد برگزار می شود و مراسمات عروسی بالغ بر ۳۰۰ نفر دایر است نه به این نه به اون ، خواهشمندم رییس تبلیغات اسلامی و مرکز بهداشت توجه داشته باشند.
۰۹۱۲-۴۸۶
—————
تیتر هفته گذشته که برای قاضی میرجعفر(ع)بود و هویت پنهان بافق بود خیلی برایم تاسف برانگیز شد که چرا اداره میراث فرهنگی بودجه کافی ندارد و پیشنهاد من این است یک تشکلی تشکیل و به مردم اعلام شود و خود مردم هر کدام در وسع خود کمک کنند تا این بودجه میراث فرهنگی فراهم شود تا ببینیم مشکل بعدی چیست.
۰۹۱۳-۶۷۲
—————
سلام – برخی از افراد در ساندویچی ها ماسک‌ و دستکش استفاده نمی کنند. چرا نظارت بیشتری نیست.
۰۹۱۳-۱۵۹
—————
در جایی خواندم که شهرستان هایی که پسته خیز است از کامیون حمل پسته عوارض اخذ می شود شهرداری و شورای شهر و ارگان های مربوطه به فکر باشند که از منطقه حسن اباد بافق و دیگر نقاط بافق که پسته خارج می شود. و اینقدر چاه داران حاضر نیستند پول برای چاه خود خرج کنند وراه دسترسی به آنها آسفالت کامل نیست.
۰۹۱۳-۹۶۴
—————

سلام و خسته نباشیدجدیدا افرادی که میخواهند گواهی نامه رانندگی با موتورسیکلت را بگیرند باید به یزد مراجعه نمایند همه جا پیشرفت میکند ولی بافق بر عکس شده است.آیا با این شرایط کرونا درست است.جناب تشکری لطفا گزارشی در این خصوص تهیه کنید شاید این مشکل جوانان متقاضی گواهی نامه مرتفع کردد.با تشکر فراوان
۹۱۳-۷۹۱
—————
جناب آقای دکترتشکری(داروخانه) همین کیلینک تخصصی که در بیمارستان وجود دارد دکترمتخصص آن را مسئولین تامین کنند(سنگ آهن پیشکش)هیچ دکترمتخصصی نمیاد اینجا ماندگار شود‌‌‌‌ الان دربافق ۸تا داروخانه است ولی کو دکتر متخصص درضمن امیدی هم به مسئولین شهرستان نباید بست که بخواهند حمایت کنند -همین جا یک بیمار…..دربیمارستان بافق وجود داشت که دکتر متخصص عفونت نیامد بیماررا ببیند از همان یزد داروتجویز میکرد بیمارستان وکلینیک تخصصی بافق که بیشترین کمک را سنگ آهن وخیرین انجام میدهنددریغ از دکتر متخصص ….
۹۱۳-۹۲۴
—————
سلام.خواستم ازنانوایی کنارمسجدچهارده معصوم تشکرکنم.که نانواآقای صادق فتوحی درکمال احترام بامشتری هارفتارمیکند
۹۱۳-۴۵۴
—————
باسلام چرا با بنگاه های املاک شهرستان بافق برخورد جدی نمیشود،اجاره خانه ها سرسام آور شده همه مسئولان بی خیالند به خدا به فکرمردم باشید،که فردای قیامت درمحضرشهداومردم شرمنده نشوید (زوج های جوان دراین زمانه صاحب خانه که نمیشوندحتی نمیتوانندخانه برای خودشان اجاره کنن )به داد مردم برسیدمشکلات را حل نمایید….
۹۱۳-۳۴۹

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام