واگذاری اراضی طرح اقدام ملی مسکن در بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم سرپرست فرمانداری بافق در نشستی بر واگذاری زمین به متقاضیان طرح به صورت انفرادی تاکید و گفت: آماده سازی و تسطیح اراضی مورد نظر با نگارش تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و بنیاد مسکن شهرستان انجام خواهد شد.

او افزود: حداکثر تا پایان شهریورماه اراضی افراد متقاضی که مراحل قانونی آن انجام شده، تحویل داده می‌شود.

طلایی مقدم با بیان اینکه اراضی به صورت قطعات با میانگین ۲۰۰ متری واگذار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به نظر مسئولان راه و شهرسازی و همچنین اصلاح طرح جامع شهر بافق هیچ گونه محدودیتی در واگذاری زمین به افراد متقاضی جدید دارای شرایط قانونی وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری اضافه کرد: در این طرح هزینه‌های مربوط به خدمات شهرداری و نظام مهندسی با ۵۰ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می‌شود.
طلائی مقدم بر ضرورت ایجاد هماهنگی بین ادارات خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری جهت فراهم آوردن زیر ساخت اراضی طرح اقدام ملی در سریعترین زمان ممکن تاکید کرد.

نشست شورای مسکن بافق با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی اجرای طرح اقدام ملی مسکن و واگذاری زمین به متقاضیان این طرح، به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری، معاون شهرسازی اداره کل بنیاد مسکن استان و برخی دیگر از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”