آخرین وضعیت سه راهی سه چاهون از زبان رییس اداره راهداری بافق

به درخواست شهروندان و روستائیان دهستان کوشک و سبزدشت برآن شدیم تا در خصوص رفع مشکل نقطه پر حادثه سه راهی سه چاهون گفتگویی با عابدی رئیسی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق داشته باشیم.

عابدی گفت:سه راهی سه چاهون جزء نقاط پرحادثه محور بافق-بهاباد بود که به منظور رفع این مشکل نیاز به اصلاح هندسی نقطه مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه داشت.

وی با بیان اینکه این موضوع مورد مطالعه قرارگرفت تصریح کرد: طرح آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهیه و به صورت مشارکتی توسط این اداره، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق و فرمانداری به مرحله اجرا در آمد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق با اشاره به اینکه با تبدیل شدن محل تقاطع به میدان باعث کاهش چشمگیر حوادث و بالا رفتن ایمنی مسیر گردید خاطر نشان کرد: پس از اجرا خوشبختانه هیچ گونه حادثه منجر به فوت در محل رخ نداده است.

عابدی افزود:در خصوص نصب تابلو و علایم مورد نیاز تمامی علایم افقی،عمودی، چراغ چشمک زن پلیسی و ترافیکی در محل نصب گردیده است.

وی با بیان اینکه موضوع نصب گاردریل نیز جزو دغدغه های این اداره است عنوان کرد: با توجه به درخواست مردم برای تسهیل در رانندگی و جلوگیری از بروز حوادث مکاتباتی صورت گرفت.

عابدی بیان کرد: هر ساله با توجه به اعتبار و براساس اولویت نصب گاردریل در راههای حوزه استحفاظی انجام می گیرد که در سال گذشته دو نقطه شامل مسجد ابوالفضل(ع) و ورودی شهر به مقدار ۱۲۰۰متر ایمن سازی گردید.

مقام مسوول یادآور شد: نقاط دیگر هم در دستور کار این اداره قرار دارد که براساس اولویت و در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد

بافق فردا

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در