امام جمعه موقت بافق: تحصیل دانش آموزان تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام علی روحانی، امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به ضرورت تحصیل دانش آموزان در جامعه گفت: به بهانه شرایط کرونایی نباید آموزش و تحصیل دانش آموزان تعطیل شود، بلکه باید با هماهنگی آموزش و پرورش، دانش آموزان از روش‌های مختلف تحصیل بهره‌مند شوند.

او با اشاره به سخنان پارسال رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان، افزود: فصل مهمی از سند ۲۰۳۰ مربوط به آموزش و پرورش است که طبق آن باید نظام آموزشی را بر اساس مبانی غربی به کودکان بیاموزد، اما تمامی معلمان باید فلسفه اسلامی و دینی را در کلاس درس خود پیاده کنند تا عمده اهداف آموزشی این سند تحقق نیابد.

حجت الاسلام روحانی همچنین به آغاز هفته دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس برهه‌ای از زمان بود که امت اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) در مقابل دست نشانده های استکبار جهانی ایستاد و مقاومت کرد.

او بیان داشت: دشمنان سعی دارند دفاع مقدس را به عنوان نمونه ای از جنگ طلبی و جنگ آوری کشور اسلامی ایران معرفی کنند و در نهایت به محکومیت خانواده‌های شهدا، جانباز و ایثارگر بپردازند.

امام جمعه موقت بافق، دفاع مقدس را یک جنگ تحمیلی دانست و افزود: این موضوع وظیفه بسیاری از قشر‌ها از جمله مداحان اهل بیت و روحانیون را سنگین تر می‌کند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه دشمن سعی بر تحریف ارزش‌های اسلامی و تلقین ایران هراسی در دنیا دارد، اظهارداشت: یکی از اقداماتی که دشمن سعی بر انجام آن دارد راه اندازی فضاسازی روانی در داخل کشور است.

او افزود: تلاش برای ایجاد حفره‌های امنیتی برای نفوذ در بدنه نظام، تلاش برای ترور شخصیت‌های برجسته مقاومت و تمرکز بر قوه بازدارندگی فعال کشور از جمله اهداف مهم دشمنان محسوب می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در