زنان این شهر ایران گم می شوند

فرار زنان آبادانی در روزهای کرونایی

برخی از  زنان آبادانی در روزهای کرونایی از خانه فرار کرده اند و برخی پس از بازگشت به خانه به طرز فجیعی به قتل رسیده اند.
در پی ناپدید شدن زنان و دختران در آبادان از اول سال جاری تاکنون معمای پیچیده ای پیش روی پلیس این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش یک منبع آگاه از پلیس آبادان مبنی بر اینکه طی گزارشات دریافتی از اول سال جاری تاکنون در خصوص ناپدید شدن ده ها  زن و دختر به پلیس شهرستان آبادان مأمورین در تحقیقات و بررسی ها متوجه شدند که اکثر زنان و دختران ناپدید شده در فضای مجازی با مردان یا پسران غریبه ای ارتباط مخفی داشته اند.

 

  زنان آبادانی پس از هماهنگی با مرد مورد علاقه شان اقدام به فرار از خانه می کنند که خانواده هایشان مجبور می شوند برای حفظ آبروی خانواده اعلام کنند که زنان و دختران شان ربوده شده اند  .

اما تحقیقات پلیس نشان می دهند که افراد به خواسته خودشان تحت تأثیر ارتباطات فضای مجازی از خانه فرار می کنند که پس از چند روز این زنان و دختران پشیمان و سرخورده به خانه های شان باز می گردند .

لازم به ذکراست در سال های گذشته گاهی شاهد به قتل رسیدن زنان و دخترانی بوده ایم که از خانه فرار کرده و پس از چند روز به خانه بازگردانده شده بودند.فاطمه بحی یکی از این زنان فراری از خانه بود که با بازگرداندن به خانه شوهرش او را به قتل رساندند

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی