پیروزی سنگ آهن و سپاهان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابت های دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان امروز دو بازی برگزار شد. در نخستین بازی امروز تیم های سنگ آهن بافق و کربنات سدیم فیروزآباد در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی واقع در فدراسیون هندبال به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان ناهید غارسی در حالی پا به این مسابق گذاشته بودند که در دیدار اول خود برابر سپاهان مغلوب شده و در سوی دیگر تیم تحت هدایت سارا مرادی جوان در تیم کربنات سدیم نیز با شرایطی مشابه و پس از متحمل شدن شکست برابر تاسیسات دریایی برابر سنگ آهن صف آرایی کرده بودند.

شاگردان غارسی پس از گدشت دقایقی از زمان بازی لحظه به لحظه مسلط تر شده و تیم جوان کربنات سدیم اسیر اندیشه های تهاجمی تیم تحت هدایت غارسی شد و نیمه اول در پایان با حساب ۱۳ بر ۸ به سود بافقی ها به پایان رسید. در نیمه دوم نیز تیم سنگ آهن به برتری خود ادامه داد و در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ پیروزی را از آن خود کرد.

در دومین بازی امروز طلایی پوشان اصفهان در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی برابر تاسیسات دریایی صف آرایی کردند. در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی تیم تاسیسات دریایی توانست با اختلاف دو گل از طلایی پوشان پیشی بگیرد. در این دقایق بازیکنان سپاهان دو پنالتی را از دست دادند.

حملات تاسیسات دریایی بیشتر توسط مریم یوسفی بازیکن باتجربه و ملی پوش هندبال کشورمان تدارک دیده می شد؛ بازیکنی که به تنهایی چند گل برای تیمش به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری کرمان ندا علیزاده و نجمه خجسته بود. در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست الناز قاسمی ملی پوش تیم سپاهان با مصدومیت از زمین خارج شد.

با شروع نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و در حالیکه در ۱۰ دقیقه ابتدایی این نیمه تیم تاسیسات دریایی با ۳ گل اختلاف از سپاهان پیش افتاده بود، در دقیقه ۱۴ نتیجه  هفده بر سیزده به سود نماینده اصفهان روی اسکوربورد تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی نقش بست. در دقیقه ۲۰ راضیه سهرابی بازیکن کلیدی و باتجربه تاسیسات دریایی از زمین مسابقه اخراج شد. این دیدار جذاب در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود سپاهان به اتمام رسید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در