رویداد بزرگ هنری بافق با اکران فیلم‌های جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر به نقل از آفتاب بافق؛ حسین ارجمند رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: با هماهنگی روابط عمومی شرکت سنگ آهن، همکاری مدیریت سینما قدس آهن شهر و پیگیری‌های اداره ارشاد برای اولین بار فیلم‌های سی و نهمین جشنواره بین المللی فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا همزمان با تهران در بافق نیز اکران می‌شود.

او افزود: برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است.

ارجمند با اشاره به اهمیت این رویداد بزرگ هنری، تصریح کرد: این اولین تجربه در اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر در شهرستان بافق است و اتفاق بزرگی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ابراز امیدواری کرد مردم فهیم بافق با استقبال از این رویداد بزرگ هنری نگاهی متفاوت‌تر به سینما داشته باشند و سینما را در سبد کالا‌های فرهنگی خود قرار دهند.

او ادامه داد: با مدیریت جدید سینما قدس آهن شهر، کار‌ها و اقدامات بسیار ارزنده‌ای در این مدت صورت گرفته که مهم‌ترین آن‌ها اکران سه فیلم سینمایی در یک روز است.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینماگران ایرانی که در این شرایط دشوار چراغ سینمای ایران را روشن نگه داشته‌اند و نیز اعتلای تولیدات سینمایی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ایرانی، حمایت از سینمای خلاق و توسعه اقتصاد سینما در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در