فراخوان همگانی جهت شرکت در لیگ تندرستی

به گزارش هفته نامه افق کویر، مهناز عباسی، رییس هیئت همگانی، ضمن تبریک روز زن و ولادت حضرت زهرا(س) از مسابقه لیگ تندرستی برای اولین بار در سطح کشور خبر داد و گفت: مسابقه لیگ تندرستی برای اولین بار فعالیت خود را از لحاظ جسمانی و ایجاد انگیزه ورزش بین عموم مردم شروع کرده است.
وی ادامه داد: این مسابقه از چهارم بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفندماه در استان‌های مختلف کشور ادامه خواهد داشت.
رییس هئیت همگانی بافق، محوریت اصلی این مسابقه را برپایه آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی آحاد مردم جامعه عنوان کرد و گفت: مسابقه لیگ تندرستی جزء سیاست های اصلی فدراسیون دراین دوره می باشد.
وی افزود: افراد می توانند جهت عضویت در سایت IRANTANDoROSTI.IR وارد شده و با برنامه تمرینی لیگ تندرستی آشنا شوند.
وی ادامه داد:حضور در این لیگ برای آحاد مردم آزاد و افراد بالای ۱۰ سال می توانند نسبت به ثبت نام در سایت ایران تندرستی اقدام کنند.
عباسی، نحوه شرکت در لیگ تندرستی این گونه بیان کرد: انجام تمرینات روزانه، بر اساس الگوی تمرینات در سایت و ضبط ۳۰ ثانیه ای از فعالیت انجام گرفته می باشد.
وی ادامه داد: افراد بعد از اجرای ویدیو مجدداً باید به سایت مراجعه کرده، فرم اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و ویدیو را در سایت بارگذاری نمایند و بعد از دریافت تاییدیه آن را ارسال کرده تا در این لیگ شرکت نمایند.
مهناز عباسی، با بیان اینکه افراد باید روزانه ۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه ارسال کنند، تأکید کرد: حضور افراد در لیگ دارای کد مستقل در هر روز می باشد و شرکت کننده باید قبل از انجام حرکات، ویدیو را ضبط، ارسال و اعلام کند.
رییس هیئت همگانی ادامه داد: مسابقات لیگ تندرستی به صورت انفرادی و استانی ارزیابی می شود ودر پایان نیز ۱۶ استان برتر در لیگ برتر قرار می گیرند.
وی افزود: ۱۶ تیم بعدی نیز سال آینده باید در لیگ دسته یک شرکت کنند.
مهنازعباسی، رییس هئیت همگانی جوایز نقدی و بسیار ارزنده برای افراد با بالاترین امتیاز در نظر گرفته شده است.
وی در پایان با تأکید بر این که لیگ تندرستی برای نخستین بار در سطح کشور در حال اجراست،گفت: از آحاد مردم، ارگانها و سازمانها خواهش دارم که در این لیگ شرکت کنند تا ان شاا… شهرستان ما و استان ما در صدر اول باشد.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در