با سرمایه مردم بافق و سنگ آهن به اینجا رسیدم

به گزارش هفته نامه افق کویر،در گفتگویی اختصاصی ” امیرفرشاد تفکری بافقی” کارشناس ارشد روانشناسی ورزش و رییس هیات فوتبال استان یزد به پرسش های افق کویر پاسخ داد.

افتخار دارم که کارگر بوده ام

وی با اشاره به اینکه در سال ۷۲ به عنوان کارگر استخراج در شرکت سنگ آهن استخدام شد و بعنوان راننده دامپتراک و راننده بولدوزر مشغول بکار بوده؛ اظهار داشت: به عنوان یک فرد معدن کار در رده های کارگری در معدن بسیار تجربیات خوبی را کسب نمودم و به زمان گذشته که فکر می کنم افتخار دارم که کارگر بوده ام و از آن دوران طلایی خاطرات بسیاری را با همکارانم در استخراج به یاد دارم.
سابقه ای ۱۹ ساله در گزارشگری
تفکری از آغاز کار گزارشگری صحبت نمود و گفت: سال ۱۳۸۱ به یزد آمدم کار گزارشگری را آغاز و تنها گزارشگر ورزشی شبکه یزد هستم که فقط در حوزه ورزش فعال مانده است. در طی این سال‌ ها گزارشات را با کمال میل پذیرا بودم و علیرغم پیشنهادهایی برای برنامه های صبحگاهی و شامگاهی سیمای یزد به من ‌داده می شد، آن‌ها را نمی پذیرفتم.
در سال ۸۰ تیم استقلال به دعوت مرحوم دهستانی به بافق آمد
این فعال ورزشی با بیان اینکه در سال ۶۸ به عنوان بازیکن تیم منتخب بافق با سرمربیگری محمدعلی فتاحی در مسابقات استان شرکت و عضو تیم مبارکه و تیم منتخب بافق بوده؛ عنوان داشت: از سال ۷۰ عضو تیم سنگ آهن شدم و در مسابقات استان و کشورحاضر و از کودکی به ورزش و فوتبال و کارهای هنری علاقه داشتم. سال ۷۲ در انجمن نمایش سنگ آهن با استادان ناصر سروری و سید کاظم عباس زاده و منصور رحیمی، کاظم قانعی در ایام ا… دهه فجر فعالیت داشتم که بیشتر ازموارد ورزشی و برنامه ای که باید ارائه می دادم را خودم می نوشتم. تا اینکه در سال ۸۰ تیم فوتبال استقلال به دعوت مرحوم مهندس دهستانی به بافق آمد و اولین بار توانستم با صداوسیما به مدت ۲۵ دقیقه از دیدار تیم های منتخب بافق و استقلال تهران از شبکه یزد ضبط داشته باشم.
انتخاب تفکری از میان
۱۴ شرکت کننده
وی افزود: بعد از آن تیم شهید قندی به رقابت‌های دسته یک فوتبال کشور راه یافت و شبکه یزد فراخوانی برای گزارشگری اعلام کرد. چهارده نفر برای تست در یزد حاضرشدند که آقای” خیابانی” و “کوتی” برای داوری حضور داشتند و خوشبختانه از میان این تعداد شرکت کننده بنده برای سیما و آقای مرشدی برای رادیو انتخاب شد.

پیشرفتم را مدیون
مرحوم مهندس دهستانی هستم

امیرفرشاد تفکری یادآور شد: مرحوم دهستانی در این زمینه تلاش کرد تا بنده به عنوان یک شخص بافقی بتوانم این مسیر را ادامه دهم و درخواست انتقال من به دفتر یزد را صادر تا برای گزارش در استان حضور داشته باشم و این مسیر و پیشرفت را مدیون مدیرعامل اسبق شرکت سنگ آهن می باشم.
فوتبال سیرجان نسبت به بافق پیشرفت چشمگیری داشته است
ورزش دوست بافقی در خصوص فعالیت های سال ۹۱-۹۰ بیان داشت: باشگاه سنگ آهن در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال تیم داری داشت و بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی شدم. در آن سال ها مسئولین و مردم سیرجان همراه و همدل تیم گل گهر بودند در همان زمان به سیرجان سفر کردم و از نزدیک شاهد بودم که مدیرعامل باشگاه سیرجان به من گفت: مسئولان شهر دلسوز و قصد دارند تا برای شهر خرج کنند و آدم‌های بزرگی را آورده و قطبی از فوتبال جنوب شرق کشور را در سیرجان آغاز کنند.
یک معدن که همان تیم فوتبال بود
از دست رفت
وی به این مورد که سال ۴۵ وقتی چغارت کشف شد گل ‌گهر سیرجان در نقشه معدنی کشور نبود. ولی شهرستان بافق سنگ آهن داشت، اشاره کرد و افزود: گل گهر در بازی سال ۹۱ با باشگاه آهن بافق نتیجه یک به یک داشت و در بازی برگشت توانستیم گل ‌گهر سیرجان را برنده شویم. اما آنها دراین حدود ۱۰ سال فعالیت با ۹۰ میلیارد تومان با مربیگری قلعه نویی با قرارداد ۱۲ میلیارد تومانی توانستند تیم ببندند و در حال حاضر موفقیت های زیادی کسب نمودند. ولی در شهرستان بافق متاسفانه همراهی و همکاری وجود نداشت و یک معدن که همان تیم فوتبال بود از دست رفت.
ثبت۱۲۳ شغل فعال و قابل رونق در کنار فوتبال
مدیرعامل اسبق باشگاه ورزشی شرکت سنگ آهن اضافه کرد: معتقدم اگر تیم فوتبالی در بافق بود قطعا می توانست یک معدن و یک منبع درآمد برای شهربافق در تمام صنف‌ها باشد. آخرین تحقیق و پژوهش فیفا و ای اف سی به ثبت رسانده شده است ۱۲۳ شغل فعال و قابل رونق را می‌توان در کنار فوتبال داشت. وقتی تیمی در شهر بافق باشد آن زمان مشخص می‌ شود که ارزش یک تیم دربافق بودن چه معنا دارد.
اگر این اتفاق در بافق افتاده بود
وی افزود: یعنی اقدامی که تمام شهرستان های مس رفسنجان، گل گهرسیرجان، نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان انجام داده‌اند اگر این اتفاق در بافق افتاده بود حداقل ۵ یا ۶ هزار هوادار استقلال و پرسپولیس با تیم سنگ آهن از استان‌های همجوار در شهرستان بافق حاضر می‌شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند که حضورشان در این رفت و آمدها منبع درآمدی برای صنوف مختلف را در برداشت و آنها قطعا نیاز به اسکان، مواد غذایی، آژانس، صنایع دستی داشتند و حتی در بحث گردشگری پیشرفت چشمگیری داشتیم. متاسفانه ضعف من مدیر باشگاه، برگزار کنندگان و یا بی‌تجربگی ها بود که نتوانستیم گام برداریم تا آینده فرزندان بافق را رقم بزند.
مردم باید از مسئولین بخواهند
رییس هیات فوتبال استان با بیان اینکه ۹۰ درصد از باشگاه های ایران را بازدید نموده و اکثریت شهرها پیشرفت داشته اند؛ اعلام کرد: چه زمانی در بافق این اتفاق خواهد افتاد. مردم باید از مسئولین بخواهند. در بافق ورزشگاهی که ۲۰ الی ۳۰ هزار نفر را در یک مجموعه جمع کند وجود ندارد. زحمت بسیاری در زمینه ورزشگاه تختی توسط “آقای مسعود شریعتی” مدیر کل ورزش و جوانان، سرکارخانم ایزدیان و آقای نارگانی و آقای تفکری ریس هیات فوتبال بافق صورت گرفته و امیدوارم که یک عزم شهری رقم بخورد و تمام مسئولین عزم و اراده کنند و این عقب‌ماندگی ۴۰ الی ۵۰ ساله را در زمینه ی ورزش جبران کنیم که بسیار دشوار هم می باشد.
حضور کاظمیان در زیر گروه دسته
سه فوتبال کشور !
تفکری به سال ۹۳ که می توانستند شاهد پیشرفت بچه های بافق باشند ولی مورد بی‌مهری دوستان قرار گرفته اشاره و عنوان داشت: “علی علیپور” بازیکن تیم سنگ آهن بافق بود. فیروز کریمی و پیروانی و مطهری دستیار گل محمدی در پرسپولیس کادر فنی بودند که اعلام داشتند: اگر علیپور سالم زندگی کند می‌تواند به تیم ملی برسد و آنها این مثال را برای “حجت کاظمیان” که بازیکن بافقی بود و استعداد بسیار داشت مطرح و گفتند او می تواند همانند علیپور پیشرفت کند. اکنون جایگاه علیپور کجاست! و کاظمیان در زیر گروه دسته سه فوتبال کشور حضور دارد.
شهربافق تا یک تیم در لیگ نداشته باشد؛ تلاش هایشان نتیجه نمی دهد
وی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم افکار حرفه‌ای را در شهر بافق پیاده کنیم. در آن سال ها یکی از بازیکنان بافق را برای باشگاه سایپا خواستند که به وی پیشنهاد دادم ولی او به خاطر علاقه و وابستگی به خانواده اقدام نکرد. جوانان بافقی مانند” طه طباطبایی” باید با پشتیبانی خانواده از بافق خارج شوند تا آینده خوبی داشته باشند. تا زمانی که شهربافق یک تیم در لیگ نداشته باشد؛ مدرسه فوتبال، آکادمی و … تلاش هایشان نتیجه نمی دهد.
شرایط بسیار سختی را گذراندم تا در فدراسیون حاضر شوم
پیشکسوت فوتبال بافق از دوران سختی ها سخن گفت و اعلام کرد: جوان بافقی حاضر نمی‌شود سختی هایی را که من در تهران کشیدم را متحمل ‌شود. روزها و شرایط بسیار سختی را گذراندم تا در فدراسیون حاضر شوم و بتوانم برای شهرم گام برداشته باشم. هیچ زمان وابستگی به سنگ آهن و تنها شغل مجری گری نداشتم و اگر قرار باشد انسان بخواهد تجربه کسب کند باید در جهت پیشرفت گام بردارد.
در ورزشگاه آزادی کارگری
هم کرده ام
وی ادامه داد: در ورزشگاه آزادی بنده در زمینه کارگری، مدیریت ومسئول و … فعالیت داشتم. هر کاری به من محول می شد را قبول می کردم. تجربه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل،۲۰۱۸ روسیه، جام ملتهای ۲۰۱۹ ابوظبی را سپری و حتی همراه تیم فدراسیون به عنوان کمیته فرهنگی و روابط عمومی فعال بودم تا نماد پرچم، لباس تیم ملی و … را در قالب بسته های فرهنگی به ایرانی هایی که خارج از کشور در ورزشگاه حاضر بودند تحویل نمایم.
کسب ۲۳ رای از میان ۲۶ نفر اعضای مجمع
امیر فرشاد تفکری به زمان حال پرداخت و توضیح داد: بالاخره انتخابات هیات فوتبال برگزار شد من علی‌رغم اینکه امید نداشتم ثبت نام نمودم که بعد از کلی فعل و انفعالات خود فدراسیون تاکید کرد انتخابات باید تا قبل از سال ۱۴۰۰ برگزار شود. در این مدت به شهرهای مختلف استان مراجعه داشتم و با روسای هیات ها صحبت و ارائه برنامه دادم و با یک هدف خاص توانستم نظر اعضا و مسئولین را جلب کنم و از میان ۲۶ نفر اعضای مجمع ۲۳ رای را به عنوان رئیس هیات فوتبال کسب و انتخاب شوم.
نماینده ای از هیات ها در انتخاب هیئت رئیسه
وی ادامه داد: در آستانه انتخاب رئیس هیات، انتخابات فدراسیون فوتبال را نیز پیش رو داشتیم که واقعاً وارد دنیای جدید شدم و اولین گام در این زمینه وصل به ۱۱ هیات استان کشور شدیم که آغاز آن در مشهد بود و یازده استان کم برخوردار فوتبال کشور دور هم جمع شدیم تا بتوانیم نماینده ایی از هیات ها در هیئت رئیسه داشته باشیم.
تفکری گفت: شهرهای یزد، شیراز، کرمان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، سمنان، گلستان، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی حضورداشتیم که با جلسات متعدد و با داشتن بیست و یک رای از این یازده استان توانستیم با رای دادن در انتخابات رئیس و اعضای هیئت رئیسه تاثیرگذار باشیم.
“عزیزی خادم” اواخر فروردین به یزد می آید

رئیس هیات فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه دکتر عزیزی خادم با بیشترین آرا منتخب شد، بیان کرد: پس از انتخاب وی با دکترعزیزی خادم جلسه ای تشکیل ونیازهای استان یزد را به او انتقال دادم. وی قول داده تا اواخر فروردین ۱۴۰۰ به یزد سفر داشته باشد و از نزدیک با پیشکسوتان و فوتبالی ها صحبت و با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آشنا گردد.
ایجاد ورزشگاهی مدرن

تفکری از برنامه های که برای فوتبال استان پیش بینی نموده به صحبت پرداخت و عنوان داشت: قصد ایجاد یک ورزشگاه مدرن برای استان در نظر دارم که اگر این اقدام را انجام ندهیم قطعاً استان یزد تا ۱۰ سال آینده با مشکلاتی سخت تر از الان روبرو خواهد شد. حتی ورزشگاه شهید نصیری در حال حاضر شرایط جالبی ندارد و برای ۵ سال آینده وضعیت اسفناکی را خواهد داشت که در این باره گفتگویی با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان جهت پیدا کردن راهکاری مناسب صورت گرفته است.

ارتباط با فدراسیون فوتبال
و کمیته های مختلف
وی در خصوص ارتباطش با فدراسیون فوتبال توضیح داد و گفت: خوشبختانه با فدراسیون فوتبال و بخش ها و کمیته های مختلف و سازمان لیگ و … در ارتباط هستم. در این زمینه سختی و مشکلات را سپری و چشم از مزایای مالی محل کار برداشتم حتی قطع حقوق به مدت ۶ ماه را متحمل شدم تا چنین روزی بتوانم در جایگاهی باشم که برای فوتبال استان و آینده جوانان و نوجوانان کاری انجام دهم. خوشبختانه طرح‌هایی را در برنامه دارم که در شرف اقدام است.
ایجاد چندین شعبه
از باشگاه های بزرگ در یزد

رییس هیات فوتبال استان یزد اعلام کرد: رایزنی‌هایی با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صورت گرفته و شخصاً با مدیرعامل پرسپولیس “آقای سمیعی” مدیرعامل استقلال ” آقای مددی” و “دکتر اکبر محمدی” مدیرعامل باشگاه پیکان، “دکتر سلاجقه” رئیس هیات فوتبال کرمان صحبت نمودم تا بتوانم از این باشگاه ها شعباتی را در یزد تاسیس نمایم.
وی با اشاره به اینکه از میان ۴۰ الی ۵۰ باشگاه یزد ۲ باشگاه از اقدامات بنده رضایت ندارند و دست به تهمت و افترا زده اند که چنین اقدامی نباید صورت بگیرد؛ افزود: هدف من این است که با سرمایه گذاری و احداث باشگاه‌های برتر به نفع و پیشرفت باشگاه‌هایی که دلسوز و با صداقت کار می‌کنند قدم برداریم. باشگاهی که واقعا فوتبالیست پرورش می دهد بازیکنان آن توسط همین شعبه ها مورد جذب و شناسایی قرار گیرند تا بتوانند روزی به نفع باشگاه‌های یزد در تیم استقلال و پرسپولیس و… فعالیت نمایند.
تفکری تأکید و اعلام داشت: باشگاهی که نتوانسته پس از ۵ سال فعالیت، بازیکن را به هدفش برساند با وجود چنین شعباتی می‌تواند آنها را به مقصد رسانده و باید به دنبال ارتباط و منبع درآمد باشیم. باید باشگاهی که قصد سرکیسه کردن خانواده‌ها را دارد فعالیتش لغو گردد.
چرا بانوان باید از بازی در چمن محروم باشند
وی در خصوص فعالیت بانوان گفت: اصلی‌ترین ایده این است که فوتبال بالاخص فوتبال و فوتسال بانوان نمایندگانی از استان در کشور داشته باشند. خیلی از شهرها دارای این امکانات هستند چرا بانوان از بازی در چمن باید محروم باشند و تیم‌داری نکنند. باید این افکار در یزد جای بگیرد که بانوان هم می‌توانند تیم داشته باشند و به قطع یقین با وجود ۳ هزار کارخانه فعال و نیمه‌فعال در سطح استان به دنبال طرح و برنامه هستم که با گروه های کاملاً حرفه ای در مرکز استان و فدراسیون فوتبال به دنبال نوشتن این طرح با کمک گرفتن از نخبگان یزد و دوستان در پارک علم و فناوری می باشم.
ایجاد زیرساخت ها بصورت علمی

رییس هیات فوتبال ادامه داد: افراد در پارک علم و فناوری به دنبال سند ۱۴۲۰ فوتبال استان یزد هستند که از آنها هم بسیار کمک گرفته شده و همکاری خواهیم گرفت تا بتوانیم یک کار علمی برای استان انجام دهیم. البته در این چهارسال فرصت زیادی وجود ندارد و تلاش دارم حداقل زیرساخت‌ها و ساماندهی در مدارس پایه را از طریق آموزش و پرورش صورت دهم.
تغییرات به تنهایی
از عهده من بر نمی‌آید

وی در خصوص شهید قندی که در لیگ دو کشور است و جایگاه خوبی ندارد بیان کرد: ۱۰ الی ۱۵ سال است که مسیر را اشتباه می‌رویم و این اشتباه عجیب به نظر می‌رسد. حداقل باید درلیگ دو یا لیگ سه برای فوتبال آینده داشته باشیم تا جوانان مستعد بافق به حقشان برسند. واقعاً حیف است باید افکاری که در فوتبال استان به خصوص فوتبال بافق وجود دارد تغییر کند که این تغییرات به تنهایی از عهده من بر نمی‌آید و فوتبال بافق و استان باید خودشان بخواهند.
تفکری با بیان اینکه زمان مدیرعاملی در باشگاه بافق، تیم لیگی راه اندازی نموده؛ گفت: در آن زمان شرایطی بود که بچه های بافق نمی توانستند در لیگ یک بازی کنند. بسیار سخت و مورد انتقاد قرار گرفتم ولی تلاش کردیم و توانستیم در نیم فصل، ۶ بازیکن بافقی را به تیم اضافه نماییم. که یکی از بازیکنان جهت بازی و ۵ نفر دیگر در کنار تیم تمرین داشتند که قرار بود سال بعد با ۱۵ بازیکن بافقی این اتفاق روی دهد که ما بتوانیم ۱۴ بازیکن از بیرون و ۱۵ بازیکن از بافق مهیا نماییم تا در تمرینات با تیمی که می بندیم بتوانند سرنوشت خوبی را رقم بزنند.
باید در این شهر
همدیگر را تحمل کنیم
وی ادامه داد: متأسفانه این اقدام صورت نگرفت که شاید نگاه‌های تنگ نظرانه من تفکری و یا خیلی از حسادت ها اجازه نداد تا فوتبال بافق پیشرفت کند. باید در این شهر همدیگر را تحمل کنیم و شاهد پیشرفت همشهری خود باشیم. اگر مربی، بازیکن، مدیر بافقی توان پیشرفت و مدرک دارد را حمایت کنند. اکنون که با افق کویر صحبت می‌کنم طی این سال‌ها این موارد را نگفته بودم و الحمدا… اکنون با وجود و جایگاه حقوقی و این که وابستگی به هیچ ارگانی ندارم راحت حرفم را میزنم و ترس از غیبت و ندادن حق قانونی خودندارم.
امیرفرشاد تفکری گفت: درگذشته از “فیروز کریمی” خواستم تا یک مربی بافقی در کادر فنی خود قرار دهد. در این باره جویا شدم که “جعفر کوشکی” را که دارای بالاترین مدرک مربیگری در بافق بود را پیدا و از او خواستم جهت عقدقرارداد به باشگاه بیاید تا در کنار فیروز کریمی کار کند. هماهنگی ها صورت گرفت اما فردای آن روز تعدادی با تهدید و بحث های محله گری مانع از این کار شدند و نگذاشتند یک بافقی که شرایط دارد در کنار فوتبال کشور به اسم سنگ آهن قرار بگیرد و مانع حرفه ای شدن مربیگری فوتبال در بافق شدند. تا زمانی که این مشکلات باشد سنگ آهن باید همچنان در لیگ ۳ درجا بزند و به جایی نخواهیم رسید کمااینکه تا الان هم با این افکار منجمد به درجه ای نخواهیم رسید.
وی تصریح کرد: فوتبالیست بافقی داریم که می تواند در لیگ یک بازی کند ولی باید تلاش کند و علمی پیش برود باید تنش به تن لیگ برتر بخورد. نمی توان با خریدن امتیاز پیشرفت کرد و تلاش نیاز دارد. اکنون دسته سه نیستیم و زیرگروه قرار داریم یعنی مرحله اول هستیم اگر توانستیم بالا برویم آن موقع وارد گروه لیگ دسته سه کشور خواهیم شد. حتی در این زیر گروه هم ۹ بازیکن غیر بومی جذب شدند یعنی در لیگ سه نتوانستیم بازیکنی را پرورش دهیم و همیشه دنبال امتیاز گرفتن بودیم.
رییس اسبق باشگاه ورزشی سنگ آهن گفت: میلیاردها تومان شاید ۲۰ میلیارد تومان در این ۱۰ الی ۱۵ سال به خاطر لیگ ۳ در فوتبال سنگ آهن هزینه شده و خروجی این بوده که به لیگ زیرگروه کشور رفته و نتیجه ای نگرفته ایم. در استان قهرمان شده‌ایم و به لیگ ۳ رفته و برگشته ایم. یعنی این هزینه‌ها گزاف و آب در هاون کوبیدن بوده است.
وی تأکید داشت و خطاب به مسئولین گفت: باید مسئولین شهر بافق فکر اساسی برداشته و با فوتبال کشور خود را آشتی دهند. فوتبال در دنیا فراجناحی و فرامرزی شده و غیربومی و بومی ندارد. باید افکار درست شود که طبق آمار، بچه های بافق مدارک بسیار خوبی در فوتبال و فوتسال دارا هستند.
اگر اینگونه پیش برود به جایی نخواهیم رسید
تفکری در بحث داوری و مربی فوتبال اذعان داشت: به غیر از “سید حسین حسینی” در بافق فرددیگری به دنبال پرورش داوری نپرداخته و کلاس آموزشی برگزار نشده است. کمک داور در بافق نیست که اگر حسینی نباشد شخص دیگری نخواهیم داشت. در زمینه مربی بایدگفت: در بافق مربی وجود دارد ولی تیم نداریم خیلی کارها بی هدف پیش رفته و نگاه حزبی و جناحی و محله گرایی وجود داشته است.اگر اینگونه پیش برود به جایی نخواهیم رسید.
وی به فعالیت های شهرستان بهاباد اشاره داشت و اعلام کرد: فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال بهاباد جهت ایجاد آکادمی از من دعوت و خواستار رسیدگی نمودند تا توسط چادرملو کار صورت بگیرد.
رییس هیات فوتبال استان از درخواست جامعه فوتبال بافق گفت: از شهرستان بافق هیچ در خواستی نشده است و تنها “حاج کاظم تفکری” رییس هیئت مدیره، ” محمدرضا کاظمی” مدیرعامل باشگاه سنگ آهن و “ابراهیم تفکری” رییس هیات فوتبال شهرستان بافق با بنده در ارتباط هستند و با افتخار در خدمت ایشان هستم. ما حمایت از همه داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای شهرم رقم بخورد. من در این چهار سال فریاد میزنم تا شاید بتوانم شهرستان را به کشور و دنیا معرفی کنم تا آیندگان سود ببرند.
” علی علیپور”نام شهدای بافق را بلند آوازه کرد

وی در خصوص اقداماتی که برای شناساندن بافق نموده؛ بیان داشت: زمانی که ” علی علیپور” نام شهدای بافق را بلند آوازه کرد بهتر بود از جانب مسئولین مربوطه شهرستان بافق از وی تقدیر و تشکر صورت می گرفت که از آنها درخواست کردم ولی شنیدم که من جهت مطرح کردن خود می گویم. من وسیله‌ بودم ولی برای گرفتن مجوز جهت انجام این کار تلاش بسیار نمودم.
همیشه برای بالا بردن پرچم بافق تلاش نمودم

وی ادامه داد: حسین قلی زاده را به عنوان عکاس بافقی به ورزشگاه آزادی برده و سختی و مراحلی را سپری نمودم. عکس بارگاه امامزاده عبدا…(ع) را به دست بازیکنان در جشن پوکر قهرمانی دادم، تیم تپل اسپرت را برای بازی با کوتاه قامتان قبل از دربی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بردم و همیشه برای بالا بردن پرچم بافق تلاش نمودم و احساس غرور دارم که ۵ بازیکن بافقی بنام های “طه طباطبایی، یاسین فتاحی، آیت محمدی، عرفان رئوفی و حسین بابانیان” را به تیم اردوی ملی جوانان کشور برده ام.
حرف زیاد است!
تفکری با اشاره به اینکه اصل و اساس کار من اقدام برای بچه های محروم بافق در زمینه فوتبال می باشد که متاسفانه بسیار ممانعت وجود داشته ؛ بیان کرد: تفاهم‌نامه ای با “کفاشیان” با باشگاه‌ سنگ آهن به امضا رساندیم تا بتوانیم تیم ملی چه آقایان چه بانوان را به بافق بیاوریم و پنج روزی در بافق با تیم منتخب بازی انجام دهند و در قبالش کادرفنی موظف بود ۲ الی ۵ بازیکن بافقی را در اردوی تیم ملی در ورزشگاه آزادی با انتخاب خودشان ببرند و تمرین داشته باشند.
وی افزود: هدفم ایجاد انگیزه در منطقه بوده است. ولی متاسفانه در این زمینه نیز نتوانستم هیچ کاری انجام دهم و حرف زیاد است.
” از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست گر هم گله ای هست، دگر حوصله ای نیست”

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در