شناسایی و دستگیری سارقان سه و نیم کیلو طلا در شهرستان خاتم

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش مضاعف و رصد های اطلاعاتی مستمر، عوامل دخیل در سرقت حرفه ای سه و نیم کیلو طلا توقیف شده در دادسرای خاتم، شناسایی و دستگیر شدند.

غلامعلی دهشیری در این رابطه اظهار داشت: این اقدام با بررسی های هوشمندانه و کم کردن دایره مظنونین توأم با اقدامات اطلاعاتی بالاخص پیگیری ویژه و حضور میدانی و شبانه روزی دادستان عمومی و انقلاب خاتم و همکاری مجموعه حفاظت و اطلاعات صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: اصل سرقت، دو و نیم سال پیش رخ داده بود و به واسطه اینکه سرقت به صورت حرفه ای انجام شده بود و هیچ سرنخی وجود نداشت، شناسایی و دستگیری مجرمین با روند طولانی همراه شد.

این مقام قضایی با اشاره به اقرار متهمین به انجام این سرقت، ابراز داشت: حدود ۸۰۰ گرم از طلاجات که آب کردند در محل جاسازی شده کشف و الباقی که بعد از آبکاری فروخته و تبدیل به دو دستگاه خودروی سورای و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین شده بود از منزل یکی از متهمان کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری این مجرمین از تأکیدات مقام های ارشد قضایی بود و به لحاظ اینکه شبهه رخنه اطلاعاتی از درون سیستم می رفت، برخی از برنامه های عملیاتی با کندی و برخی از معذوریت ها همراه بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، سرنوشت محتوم اعمال مجرمانه را رسوایی و دستگیری دانست و بیان داشت: تلاش بی وقفه مسئولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی بر به نتیجه رساندن پرونده های مطروحه و به دام قانون گرفتار کردن مجرمین است.

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در