قبل از بازدید فکر میکردم با پیشرفت بیشتری روبرو هستیم

قبل از بازدید فکر میکردم با پیشرفت بیشتری روبرو هستیم

به گزارش هفته نامه افق کویر، فرماندار شهرستان بافق به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و هیئت همراه و پیمانکاران از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق بازدید و پس از آن در نشستی در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری پیرامون تسریع در تکمیل و بهره برداری هر چه زودتر از این پروژه بحث و تصمیم گیری شد.

طلایی مقدم ابتدای این نشست اعلام کرد: این پروژه اواخر این دولت باید تمام شود و نباید کار برای دولت بعدی بماند زیرا آنها تا شروع کار و تشکیل کابینه و … وقتی بخواهند اقدام کنند یکسال ونیم زمان لازم است.

فرماندار بافق تصریح کرد: از بیمارستان بافق انتظار می رود در صورت نیاز از شهرستان و استان های همجوار کمک بگیرد.

در ادامه دکتر نوری شادکام اظهار داشت: بافق از همه لحاظ پیشرفت چشمگیری نسبت به دیگر شهرستان ها داشته؛ اما در حوزه درمان انتظار مردم نسبت به بعد مسافت از ما بیشتر است.

وی افزود: در بازدید امروز فکر میکردم با پیشرفت کاری بیشتری روبرو خواهم شد.

معاون دانشگاه با بیان اینکه در این مدت ۳سال حضور من در این سمت؛ ۴۵ پروژه در سطح استان به اتمام رسیده ولی بافق پیشرفت چشمگیری نداشته ؛ بیان داشت: پروژه سوانح و سوختگی یک ریال پول نداشت ولی به اتمام رسید؛ پیگیری در این زمینه ها نیاز است.
در ادامه حسن تفکری معاون سیاسی اجتماعی امنیتی فرمانداری بافق بیان داشت: پیمانکار ضعیف انتخاب شده است و او باید توان پرداخت مالی داشته باشد.

وی تاکید کرد: مشکل از شهرستان نیست.

خبر تکمیل خواهد شد..‌.. الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی