برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات هتل نیکان

هتل نیکان بافق به عنوان مجموعه برتر شهرستان در اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت کیفیت برتر در استفاده از محصولات غذایی و دامی معرفی و با اهدای لوح تقدیر به مدیر و مجموعه هتل از آنان تقدیر شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ مدیرکل دامپزشکی استان یزد از مجموعه هتل برای استفاده از محصولات دامی با استاندارد بالا و همچنین رعایت تمامی نکات بهداشتی در تهیه، نگهداری و طبخ محصولات دامی و طیور تقدیر شد.

فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد در بازدید از هتل نیکان به همراه امامی و فرزانه سالاری سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بافق و کوهگرد حسینی معاون شبکه بهداشت شهرستان،طی جلسه ای با میرزایی معاون منابع انسانی  و امور اجتماعی و  غلامرضاپور مدیر HSE شرکت  سنگ آهن و طالعی مدیر هتل از حسن اعتماد فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به پرسنل مجموعه و انتخاب یک بانو برای مدیریت این مجموعه تشکر نمود و این انتخاب شایسته را نشانگر سطح بالای مدیریتی وی دانست.

همچنین در این جلسه از میرزایی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن و طالعی مدیر هتل نیکان برای استفاده از برندهای برتر در صنایع غذایی و محصولات دامی و طیور، استفاده از اپلیکیشن های تخصصی انبارداری و برنامه ریزی تغذیه و بالابردن بهره وری و خدمات تقدیر شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»