مشکلات داخلی باید قبل از ویزیت بیماران رفع شود

به گزارش هفته نامه افق کویر، پنجشنبه مورخ ۱۹ فروردین، شهروندی بافقی در تماس با نشریه از وضعیت نابسامان سونوگرافی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خبرداد و گفت: صبح امروز جهت انجام سونو به بیمارستان بافق رفتم که متخصص از خدمات دهی به بیماران منصرف شده بود.
وی افزود: دکتر سونوگرافی ناراضی از امکانات موجودبود و بیماران با داشتن نوبت قبلی در حال انتظار به سر می بردند که پس از گذشت لحظاتی بالاخره خدمات دهی صورت گرفت.
بیمار معترض با بیان اینکه مشکلات داخلی باید قبل از ویزیت بیماران رفع شود به مسئولین مربوطه اعلام داشت: مدیر بیمارستان باید نظارت و زمینه خدمات دهی مناسب را برای بیماران فراهم نماید تا مردم در موقع مراجعه منتظر رفع مشکل نباشد و پزشک با دسترسی به خدمات بتواند بیمار را ویزیت نماید.
در ادامه جهت پیگیری این موضوع با ” محمدباقر قائمی” مدیر داخلی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) گفتگویی انجام گرفت که وی در این باره اظهار کرد: مشکلی وجود نداشته و بیماران پس از گذشت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه ویزیت شدند.
وی ادامه داد: بالاخره مشکلات داخلی وجود دارد و در این زمینه صحبت های صورت گرفته و قابل حل می باشد.
مدیرداخلی بیمارستان بافق در خصوص نوع مشکل تصریح کرد: مسائل داخلی بیمارستان است و اگر حل نشود پزشک از جانب دانشگاه علوم پزشکی پیگیری خواهد نمود.

الهام نصیرزاده|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل