خداحافظی با مرد خستگی ناپذیر ورزش شهرستان

خداحافظی با مرد خستگی ناپذیر ورزش شهرستان / تجلیل از خدمات ۳۰ ساله کاظمی مدیرعامل باشگاه آهن بافق

مراسم تجلیل از خدمات ۳۰ ساله محمدرضا کاظمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن و مسئول خدمات رفاهی شهرک آهنشهر صبح امروز با حضور جمعی از مدیران شرکت و مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس ورزشگاه کارگران شرکت سنگ آهن برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ مراسم تجلیل از خدمات ۳۰ ساله محمدرضا کاظمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن و مسئول خدمات رفاهی شهرک آهنشهر صبح امروز با حضور فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن، منصوریان مدیر امور ورزشی شرکت، امیر سرداری مدیر حوزه مدیرعامل،ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان و چند تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه آهن و پرسنل امور ورزشی در سالن کنفرانس ورزشگاه کارگران شرکت سنگ آهن برگزار شد.
فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در ابتدای این مراسم به نمایندگی از مدیرعامل شرکت با ابلاغ سلام و تقدیر از زحمات محمد رضا کاظمی گفت: وی ۳۰ سال برای ارتقاء ورزش شرکت و شهرستان تلاش نمود و امروز موفقیت ورزش شرکت و بخشی از شهرستان مدیون زحمات این آزاده بزرگوار است.
وی اظهار کرد: این خداحافظی دلیل بر رفتن و قطع ارتباط نیست و همچنان منتظر حضور وی در شهرستان به عنوان یک همشهری هستیم و برای ایشان و خانواده وی آرزوی موفقیت و سلامت داریم.
سپس ایزدیان رئیس اداره ورزش و شهرستان بافق با تقدیر از زحمات محمد رضا کاظمی گفت: وی عمری را برای پیشرفت ورزش شهرستان و باشگاه آهن بافق گذاشت و اکنون نتیجه آن را مشاهده می کنیم.
وی افزود: اقدماتی که انجام گرفت و قهرمانی هایی که در رشته های مختلف ورزشی حاصل شد، نه تنها در باشگاه آهن بلکه در شهرستان مدیون انسان های شریف بسیاری چون کاظمی و حمایت های بی دریغ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن و مدیران عامل گذشته،مدیر روابط عمومی که دید وسیعی به موضوعات فرهنگی و ورزشی دارند و … است.
همچنین علی قاسمی عضو هئیت مدیره باشگاه بیان کرد: به عنوان نماینده کارگران شرکت سنگ آهن که عضو هیئت مدیره نیز بوده، قاطعانه می گویم یکی از شخصیت هایی که طرفدار حقوق کارگر بود و در زمینه سلامت و ورزش نیروها کوتاهی نمی کرد محمد رضا کاظمی بود و به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره از زحمات وی تقدیر و تشکر می کنم.
منصوریان مدیر امور ورزشی شرکت نیز با تقدیر از زحمات بی دریغ کاظمی در طول ۳۰ سال چه در میدان ورزش و چه جنگ در دفاع از میهن به عنوان آزاده سرافراز کشور،اظهار داشت: کاظمی باعث افتخار این مجموعه و شهرستان است و در ادامه نیز از تجربیات وی است
https://www.instagram.com/p/COIgNP3FnS-/?igshid=8wwsf33box11

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل