کارکنانی که معترض به عدم رعایت دورکاری هستند به فرمانداری مراجعه کنند

به گزارش هفته نامه افق کویر، صبح امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه؛ تعدادی از کارمندان ادارت مختلف در تماس با این نشریه گلایمند نسبت به حضور ۱۰۰درصدی کارمندان در محل کار وعدم تخصیص دورکاری های خود بودند؛ در این باره  طی گفتگویی تلفنی ” معاون فنی شبکه بهداشت و درمان بافق” به پرسش های افق کویر پاسخ داد

دکتر کوهگرد حسینی؛ در خصوص  تعدادکارمندان درمحیط کاراظهار داشت: تقسیم بندی و تعداد حضور کارمندان در ادارات به مدیر مجموعه بستگی دارد و طبق تصمیم گیری وی  قانون در این زمینه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه قانون دورکاری ۵۰-۵۰  در نظر گرفته شده؛ افزود: کارمندان باید از ۶ روزکاری ۳ روز را در محل کار حاضر و ۳ روز دیگر را تعطیل باشند. سه شنبه ۱۴ اردیبهشت که تعطیل رسمی می باشد جزو دورکاری محسوب شده و دیگر روزها را باید در محل کار  حضور یابند.

دکترکوهگرد در خصوص مسائل دورکاری گفت: آن قبیل از ادارات، نهادها و ار گان هایی که این موضوع را رعایت نمی کنند ؛ کارمندان آن می توانند اعتراض خود را به فرمانداری اعلام نمایند.

معاون فنی شبکه بهداشت ودرمان، وضعیت بافق را نارنجی اعلام کرد و گفت: طی امروز یا فردا رنگ وضعیت بافق تعیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته قریب به ۱۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان بافق بستری شدند تصریح کرد: همشهریان همچنان پروتکل های بهداشتی را عایت کنند.

مهدیه کوهگرد حسینی ؛ با اشاره به روند واکسیناسیون  بخش بهداشت و درمان که تقریبا  رو به تکمیل است؛ افزود: افراد با بیماری های خاص در حال واکسیناسیون،  افراد بالای ۸۰ سال از روزگذشته واکسیناسیون آنها آغاز، تعدادی از جانبازان واکسینه و برای پاکبانان نیز واکسیناسیون تقریبا صورت گرفته است.

وی با توجه به رعایت  شیوه نامه های بهداشتی تاکید داشت:  شهروندان  بالاخص سالمندان در صورت امکان  در منازل از طریق  رسانه های صوتی و تصویری جهت مراسمات احیای شب قدر اقدام نمایند .

در ضمن دکتر کوهگرد  به افرادی که تمایل  به شرکت درمراسمات دارند توصیه کرد فضای باز را جهت شرکت در مراسمات انتخاب و مدت زمان کوتاهی  در مکان حضور داشته باشند.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی