راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است

به گزارش هفته نامه افق کویر، رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت: طبق منویات و تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر حمایت از کارگران، یکی از اهداف این مجموعه پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است.
اسماعیل دهقان شوازی در حاشیه بازدید از یکی از شرکت های تولیدی در این شهرستان بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رفع موانع تولید تعامل و همکاری تمامی دستگاه های ذی ربط در جهت تولید و رونق اقتصادی مورد تاکید است و مسائل و مشکلات مجموعه تولیدی و سرمایه گذاری به محض اطلاع جهت حل فصل در شورای اداری مطرح می گردد.
این مقام قضایی در رابطه با اقدامات مهم دستگاه قضا در دوره تحول اظهار داشت: از اهداف مهم قوه قضائیه رفع موانع تولید و برطرف کردن مشکلات و همچنین احیای کارخانه ها و کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل و حمایت از نیروی کار و کارگر است.
وی تهیه مواد اولیه و سایر مایحتاج تولید در شهرستان را به عنوان پیشنهاد مطرح کرد و گفت: تولید کننده و صنعتگر در این شهرستان تا آنجا که امکان دارد مواد اولیه و مایحتاج تولید مورد نیاز خود را از همین شهرستان تأمین کند تا علاوه بر گردش مالی بهتر در رونق تولید نیز تاثیر گذار بوده و شهروندان بافقی از انتفاع بیشتری بهره مند شوند.
دهقان شوازی افزود: این حوزه قضایی با جدیت تمام همه ظرفیت‌های خود را جهت کمک به تولید به کار خواهد گرفت و حمایت های حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولیدی را در دستور کار خود قرار می دهد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی