فرماندار شهرستان بافق در واکنش به اظهارات نماینده حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی: هیچ نامه ای خلاف مصالح شهرستان بافق امضاء نکرده ام

به گزارش هفته نامه افق کویر، به دنبال سخنرانی نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه بافق به تاریخ هفتم خردادماه سالجاری، پیرامون تذکر به فرماندار و اینکه حق ندارید سندی علیه منافع شهر امضا کنید… گفتگویی ویژه با “سید مهدی طلائی مقدم” فرماندار شهرستان بافق انجام شد.
فرماندار بافق در پاسخ به این پرسش که آیا شما در طول تصدی خدمت خود در بافق علیه منافع شهرستان سندی را امضاء نموده اید؛ واکنش نشان داد وگفت: تا امروز که فرصت خدمت به مردم عزیز شهرستان بافق را دارم، هیچ نامه ای خلاف مصالح مردم و شهرستان امضاء نکرده ام.
عالی ترین مقام سیاسی شهرستان بافق اظهار داشت: این مهم چه در دوره مسئولیت قبلی، چه زمانی که در دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و چه در مسئولیت فعلی، رخ نداده است.
وی این را هم گفت: در این راستا هر شخصی که موضوع مستندی ادعا می کند، اجازه دارد تا آن را منتشر نماید.
طلایی مقدم با بیان اینکه امروز زمان وفاق، همدلی و همراهی شهرستان بافق است، بیان داشت: با افتخار در کنار مردم عزیز همراه با استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و شورای اسلامی شهر بافق، پیگیر مسائل شهرستان هستم.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در