اعزام تیم بزرگسالان هیئت هندبال شهرستان بافق به مسابقات لیگ دسته یک مردان کشور

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ مهدی دهقانزاده سرپرست و رییس هندبال شهرستان بافق از اعزام تیم بزرگسالان هیئت هندبال شهرستان بافق به مسابقات لیگ دسته یک مردان کشور در «خرم آباد»خبر داد.
وی افزود: تیم هندبال بزرگسالان قرار است به مدت یک هفته از تاریخ ۲۱ آذرماه تا ۲۶ آذرماه با چهار تیم “ثامن الحج اراک”، “مراغه”، “کرمانشاه”و “لرستان” به رقابت بپردازد که از میان پنج تیم دو تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
دهقانزاده ادامه داد: حضور تیم هندبال پسران در لیگ امسال با بازیکنان و مربی بومی همراه می باشد تا در سالهای آینده بتوانیم قوی تر عمل کنیم.
وی تصریح کرد: در گذشته برای دستیابی به تیم برتر از حضور هشتاد درصد از بازیکنان غیر بومی استفاده می شد که با وجود هزینه زیاد منفعتی برای شهرستان نداشت.
وی ادامه داد: بنابراین تصمیم گرفتیم که تمام بازیکنان ما بومی باشند تا افتخار برای شهرستان محسوب گردد و انشاا… که بتوانیم موفق بشویم. رئیس هیئت هندبال بافق افزود: در حال حاضر تیم هندبال نونهالان پسر از بازیکنان بومی تشکیل شده که جز چهار تیم لیگ برتر هندبال محسوب می شود.
وی قوی تر بودن تیم هندبال دختران شهرستان را نسبت به هندبال پسران این گونه دانست و گفت: تعداد افراد شرکت کننده در هندبال دختران بیشتر و اوقات فراغت آنها زیاد تراست
در حالی که پسران نوجوان در کنار کار و مشغولیت های زیادی که دارند به ورزش هندبال می پردازند.
وی ضعف دیگر هندبال پسران را نبود مربی خوب دانست و افزود: سه سال بعد از فوت مربی “جابر کوشکی” هنوز نتوانستیم مربی خوبی جایگزین این رشته ورزشی نماییم. در حالی که در هندبال زنان نزدیک به سی مربی هندبال داریم که همگی فعال هستند.وی این را نیز افزود که علاقه به ورزش هندبال در میان دختران و زنان بیش از پسران و مردان می باشد و برخی از آنها با این که از لحاظ مالی وضع خوبی دارند ولی با عشق و علاقه تیم را همراهی می کنند.
دهقانزاده در پایان تصریح کرد: اگربخواهیم ورزش پیشرفت نماید، باید من و ما را کنار بگذاریم و همه باید با هم در پیشرفت تیم های ورزشی شهرستان کمک کنیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در