زوج طلایی والیبال ساحلی ایران به تیم شهداب یزد پیوستند

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهداب یزد گفت: بهمن سالمی کاپیتان تیم‌ملی ایران به همراه یار دیرین خود آرش وکیلی با قراردادی یکساله به عضویت تیم والیبال ساحلی این باشگاه درآمدند.

به گزارش افق کویر به نقل از ایرنا| امیر شرافت روز سه‌شنبه در گفت و گو ی اختصاصی افزود: همچنین طاها مهری استعداد آینده‌دار یزدی والیبال ساحلی ایران با عقد قراردادی یکساله به عضویت این تیم درآمد.

وی به وضعیت کادرفنی تیم یادشده اشاره کرد و ادامه داد: محمدجواد نظری رییس کمیته والیبال ساحلی استان یزد نیز به عنوان سرپرست و مربی جذب و در این این تیم فعالیت می‌کند.

این فعال ورزشی به کارنامه بهمن سالمی اشاره کرد و گفت: حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۱۷ میلادی  تایلند و 🥇۲۶ بار قهرمانی تورهای ملی ایران اهم افتخار اوست.

شرافت تصربح کرد: همچنین آرش وکیلی در پیکارهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۱۸ میلادی تایلند حضور داشت و 🥇۱۵ بار قهرمانی تورهای ملی ایران جزو دیگر افتخارهای او محسوب می‌شود.

زمان و مکان برگزاری مسابقه و ترکیب تیم‌های والیبال ساحلی ایران برای حضور در لیگ  از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

گرچه یزد به دلیلی محصور بودن در خشکی به دریا دسترسی ندارد و بدون ساحل است اما یکی از مدعیان والیبال ساحلی ایران است.

یزد ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد، این استان یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در