سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی تاکید کرد: سیاست ما سرمایه گذاری‌های مولد و ایجاد تحول در شهر است

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی تاکید کرد:

سیاست ما سرمایه گذاری‌های مولد و ایجاد تحول در شهر است

مجتبی حمیدیان ، سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی در دیدار با بخش‌دار مرکزی با بیان این که در بافق روی موضوع اشتغال کار نشده و تنها حمایت صورت گرفته است،تصریح کرد: سیاست ما در دوره جدید ، حرکت به سمت سرمایه گذاری های مولد برای ایجاد تحول در شهرستان است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ علیرضا خدابخشی بخشدار مرکزی بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با مجتبی حمیدیان سرپرست شرکت دیدار و گفتگو کرد.
بخشدار مرکزی بافق در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب حمیدیان به سمت سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی،به ارائه گزارشی از وضعیت روستاهای بخش مرکزی پرداخت و گفت: برخی از روستاها بسیار مظلوم واقع شدند و حتی از زیر ساخت های آب،برق،گاز و جاده برخوردار نیستند اما اکثر آنان شرایط خوبی دارند و امیدواریم با تعامل و همکاری شرکت سنگ آهن بتوانیم به وضعیت برخی روستاها بهبود بخشید.
وی در ادامه پیرامون حمایت از اشتغالزایی در روستاهای همجوار مطالبی را بیان کرد.
سپس سرپرست شرکت سنگ آهن با تاکید به رعایت نسبت موازن بین شهر و روستا در پذیرش نیروی شرکت،افزود: وقتی از عدالت صحبت می‌شود باید موارد متعدد مورد توجه قرار گیرد، یکی از آن عدالت بین نسبت های شهر و روستا است، باید دید آیا در شرکت سنگ آهن نسبت توازن بین شهر و روستا در پذیرش نیرو رعایت شده است؟ بخشداری مرکزی باید پیگیر این نسبت ها باشد و به کمک واحد منابع انسانی آمار جذب نیروهای روستایی و اشتغال آنان مشخص شود.
وی در ادامه با اشاره به مسئولیت شرکت سنگ آهن مرکزی در خصوص اشتغال عمومی روستاها و اقدامات انجام گرفته، گفت: سیاست ما آن است که اگر حمایتی می شود به سمت حمایت های مولد باشد، هم مسائل و مشکلات شهر و هم روستاها بسیار است و حمایت های بصورت عادی مسائل را حل نمی کند بلکه مانند یک قرص مسکن عمل می‌کند و صرفا برای مدتی عوارض چالش را به تاخیر می‌اندازد، اما اصل چالش پابرجاست.
سرپرست شرکت سنگ آهن تاکید کرد: اگر بخواهیم تحولی ایجاد شود باید به سمت سرمایه گذاری‌های مولد برویم تا سنگ بنایی نهاده و اتفاقی مهم رخ دهد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی