قانون مخفی افراد همیشه موفق

کاری را انجام می ‌‌دهند که باور دارند؛ درست است
افراد قوی معمولاً به حدس و گمان دیگران اکتفا نمی‌ کنند. آن ها کاری را به انجام می‌ رسانند که باور دارند درست است. افراد خیلی قوی در تصمیمات شان اعتماد به نفس دارند و همیشه به اصول اخلاقی پایبند هستند. اگر احساس کنند که کاری درست است، حتماً آن را انجام می‌ دهند و منتظر تایید بقیه نمی‌ نشینند.

استقامت دارند
وقتی که دیگران می خواهند شکست افراد قوی را ببینند، آن ها همچنان استقامت می‌ کنند و اجازه نمی ‌دهند که کامنت‌ های منفی دیگران، آن ها را به سمت عقب ببرد و از اهدافشان دور کند و باعث شکست شان در زندگی شود؛ در نتیجه این افراد قوی وقتِ خود را صرف فکر کردن به نظرات دیگران می کنند و همیشه با وجود اتفاقات منفی و نظرات منفی دیگران، پابرجا و با استقامت هستند.

مهربان اما محکم هستند
افراد قوی همیشه با دیگران مهربان رفتار می‌ کنند اما مستحکم هستند. اجازه نمی‌ دهند که از آن ها سوء استفاده کنند. مراقب هستند که خشمگین نشوند اما در مواقع لزوم هم جدی می‌ شوند و قبل از همه؛ از خودشان دفاع می‌ کنند.

می دانند چه زمانی خودشان را در اولویت قرار دهند
افراد قوی می دانند که باید چه زمانی خود را اولویت قرار دهند و به خودشان اهمیت بیشتری بدهند. آن ها از خودشان از لحاظ جسمی، ذهنی، مالی و احساسی مراقبت می‌ کنند و هر کاری که به نفع شان باشد را انجام می دهند. البته به شرطی که حقوق دیگران را نیز پایمال نکنند.

ذهنِ بازی دارند و اشتباهات را می‌ پذیرند
این افراد از لحاظ احساسی هم بسیار با اعتماد بنفس و قوی هستند. قبول می کنند که اشتباهاتی داشته اند، ذهن شان باز است و خیلی محدود فکر نمی‌ کنند.

خیلی راحت از چیزهایِ مختلف عبور می‌ کنند
افراد قوی کنترل خود و احساسات شان را دارند. حس مالکیت به چیز های مختلف ندارند. اتفاقات غیرمنتظره را می پذیرند و اجازه می دهند که همه چیز طبق روال خودش پیش برود. اگر چیزی را از دست بدهند، خیلی برای آن غم و غصه نمی خورند و راحت از آن چشم پوشی می کنند.

مکالمه درونی مثبت را تمرین می‌ کنند
افراد قوی همیشه با خودشان حرف های مثبت می زنند و با انجام این کار خود را تقویت می‌ کنند. روی ارتقاء خودشان تمرکز می‌ کنند، صبوری را تمرین می کنند و از افکار منفی فاصله می‌ گیرند.

شکرگزاری می‌‌ کنند
افراد قوی بابت هر چه که در زندگی دارند؛ شکر گذار هستند. سعی می کنند چیز های خوبی که دارند را ببینند و چشم شان را روی چیزهایی که ندارند می بندند و در نتیجه آگاهی نسبت به چیزها و نعمت هایشان در زندگی حس خوبی به آن ها می‌ دهد.

می دانند که همه چیز تغییر می‌ کند
افراد قوی اگر شرایط سختی برایشان پیش بیاید، مطمئن هستند که شرایط تغییر می کند. آن ها به قدرت درونی خود ایمان دارند و می دانند که هیچ چیز ثابت نیست و در نتیجه می دانند که غم و غصه مانند شادی یک روزی از بین می رود و نباید وقت را برای غصه خوردن تلف کرد.
در همه شرایط به دنبال بهترین ها هستند
این که شما بخواهید به افکار منفی دامن بزنید،‌ کار راحتی است اما افراد قوی این کار را انجام نمی‌ دهند. آن ها در هر شرایطی یک چیز خوب پیدا می‌ کنند. برای کار ها و اقدامات مختلف قدم برمی‌ دارند و همیشه نیمه پر لیوان را می بینند.

حتی به خودشان هم می ‌خندند
افراد قوی می دانند که ممکن است در هر شرایطی اشتباهات خیلی فاحشی داشته باشند اما این مسئله را خیلی جدی نمی گیرند، زیرا می دانند که هیچ انسانی کامل و بی نقص نیست. آن ها خیلی راحت به خودشان می خندند و اصلاً از این موضوع اذیت نمی‌ شوند.

خواب خوبی دارند
قطعا می دانید که خواب شبانه با کیفیت می تواند مهم ترین راه برای افزایش بهره‌ وری و خلاقیت باشد؛ دقیقا کاری که افراد قوی انجام می دهند. آن ها خوابِ خوبی دارند و سعی می‌ کنند که شرایط را تحت کنترل بگیرند.

روی سلامت خود تمرکز می کنند
افراد قوی از لحاظ ذهنی به سلامت خود فکر می‌ کنند. همیشه اولویت‌ بندی دارند و می دانند که چه غذایی بخورند و چه ورزش هایی انجام دهند و در نتیجه سلامت را مهم ترین نعمت زندگی می‌ دانند و برای سالم نگه داشتن خود تلاش می کنند.

هدف دارند و در حال یادگیری هستند
افراد قوی همیشه در زندگی هدف دارند، به سمت آن ها حرکت می‌ کنند و برای رسیدن به هدف، چیزهای مختلفی را یاد می‌ گیرند. حتما زمان می‌ گذارند تا در طولانی‌ مدت بتوانند به آنچه که می خواهند برسند.

در شبکه ‌های اجتماعی همیشه حاضر نیستند
افراد قوی و موفق زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری نمی‌ کنند. خیلی علاقه‌ای به سرک کشیدن در زندگی دیگران ندارند و خودشان را با هیچ کس مقایسه نمی‌ کنند و تمرکزشان روی ارتقاء خودشان است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی