رئیس بیمارستان بافق: باید فرصت نقد و اظهارنظر را برای همه فراهم کنیم/اصلی ترین هدف، بیمارستان فعلی که نیاز به نوسازی و بهسازی دارد

به گزارش  هفته نامه افق کویر به نقل از صبح بافق؛ با حضور دکتر نیکوکار معاون درمان، دکتر زارع مدیر درمان، جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد، صمیمی فرماندار، رنجبر رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان بافق احسان ثنایی به عنوان رئیس بیمارستان بافق معرفی شد.

دکتر ثنائی رئیس جدید بیمارستان بافق گفت: پیش درآمد یک جامعه پویا و شهر بانشاط  سلامت جسمی و روحی است وباید در این زمینه وظایف خود را به خوبی انجام دهیم. وظیفه ما هم پیروی از نقشه راه و مسیری است که توسط دانشگاه علوم پزشکی تعیین می شود.

وی در ادامه افزود: در این راه هرگونه ایده خلاقاقانه ونوآوری را باید به فال نیک بگیریم اگر این ایده ها تاثیر مثبتی در سیستم بهداشت و درمان می گذارد باید قبول و فرصت اظهار نظر و نقد را برای همه از جمله اصحاب رسانه، مردم و پرسنل بیمارستان را فراهم و در نهایت باید با کارتیمی بیمارستان را به جلو و به تنهایی کسی نمی تواند کار بیمارستان را پیش ببرد.

رئیس بیمارستان بافق خاطرنشان کرد: اگر همه چیز در بیمارستان خوب باشد ممکن است یک مشکل تاسیسات باعث رنجش مردم شود. برای رسیدن به اهداف باید یکپارچه همدل و همراه و یک هدف داشته باشیم و از کادر درمان و پرسنل  می خواهم در کنار من باشند تا در فرصت کم باعث سلامت جامعه، ارائه خدمات بهترو تکریم حقوق بیماردر بیمارستان باشیم.

دکثر ثنایی درپایان اظهار داشت: یکی از اهداف ما بهبود عملکرد کمی وکیفی و علمی و عملی بیمارستان و برپایه تعامل و احترام و ارتباط منظم بین بخش های مختلف بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان است. یکی دیگر از اهداف ما این است که در کنار پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی که باید با همراهی و همکاری مسئولین شهرستان و استان انجام شود، هدف مهم تر بیمارستان فعلی که نیاز به نوسازی و بهسای دارد و باید از همه ظرفیت های شهرستان کمک بگیریم و بخش به بخش بیمارستان را بهسازی و بازسازی کنیم .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در