محل ساخت پادگان نظامی بافق تغییر کرد

به گزارش هفته نامه افق کویر، یکم آبان ماه سال ۱۳۹۹ همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور استاندار سابق یزد و جمعی از مسوولان محلی، عملیات اجرایی نخستین مرکز آموزش نیروهای انتظامی استان در شهر بافق آغاز شد و زمینی به مساحت هفتاد هکتار در منطقه کمربندی شمالی کلنگ ان به زمین زده شد. اینک شنیده شده که این پادگان به محل دیگر انتقال خواهد یافت که در گفتگویی کوتاه ” شهرام طولابی نژاد” فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق به پرسش افق کویر پاسخ داد.

وی در خصوص جابجایی پادگان نظامی در بافق اظهار داشت: با توجه به درخواست مسئولین شرکت سنگ آهن مرکزی و اعضای شورای اسلامی شهر  و با پیگیری فرماندار وقت شهرستان بافق درخواستی در این زمینه به نیروی انتظامی شهرستان بافق ارسال شد.

وی افزود: در سفر معاونین هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، طی سفر به بافق از این طرح بازدید کردند و در نهایت تصمیم بر این شد تا طرح به مکان دیگری انتقال یابد.

سرهنگ طولابی نژاد مکان جدید جهت ساخت مرکز آموزش نیروهای انتظامی را محور بافق به یزد دانست و گفت: پروژه ساخت پادگان نظامی از محل شرکت سنگ آهن به کیلومتر ۸ محور بافق به یزد روبروی مرکز ملی تحقیقات آبزیان آب شور بافق انتقال خواهد یافت و زمینی در آن منطقه به این طرح اختصاص یافته و کارهای فنی آن در حال انجام است تا انتقال صورت بگیرد.

الهام نصیرزاده |

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در