بیانیه ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر و چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر و چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
«والفجر و لیال عشر…»
دهه فجر انقلاب اسلامی؛یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه هایی که یوم الله ۲۲بهمن در سال ۱۳۵۷را در پی داشت و در این روز خدایی،حکومت طاغوتیان فرو ریخت و حکومت الله جایگزینش شد. پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷،بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم ، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن  نبود.
انقلاب اسلامی که با آرمان های متکی بر فرهنگ توحیدی، بنای کهنه و پوسیده برآمده از فرهنگ الحادی و استبدادی رژیم سفاک و خون آشام پهلوی را فرو ریخت، از همان ابتدا  با انواع توطئه های دشمنان مواجه شد که با هدایت های داهیانه امامین انقلاب و بصیرت و حضور همیشگی مردم، بر آنها فائق آمده و امروز  توانسته است با بر هم زدن هیبت پوشالی و معادلات نظام سلطه و قدرت های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود، حرکت نوین عدالت‌خواهی و ندای حق‌طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند. از اینرو دشمنان بیش از گذشته با جدیت تمام از طریق رسانه ها و جنگ نرم درصدد تخریب جمهوری اسلامی هستند که برای مقابله با آن، دهه فجر فرصت مغتنمی است تا بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در یک جهاد تبیینی، دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نسل سوم و چهارم به‌درستی بیان و مورد تحلیل قرار گیرد.
ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده،فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به دوستداران،معتقدان و وفاداران این حرکت پر خروش الهی تبریک و تهنیت گفته و از همه مردم مومن و انقلابی شهرستان بافق برای شرکت در راهپیمایی باعظمت و دشمن شکن روز ۲۲ بهمن دعوت می نماید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در