رییس بیمارستان بافق: پیگیر تامین پزشک متخصص رادیولوژی هستم

رییس بیمارستان بافق:
پیگیر تامین پزشک متخصص رادیولوژی هست

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، با توجه به گزارشات رسیده در مورد کمبود پزشک متخصص رادیولوژی مصاحبه ای با” احسان ثنایی” رییس بیمارستان حضرت ولیعصر بافق انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه خانم”دکتر میر آتشی” متخصص سونوگرافی که در بافق مستقر بوده در مقطع فلوشیپ پذیرفته شده ؛ اظهار کرد: این مرکز از چند ماه گذشته با کمبود نیروی متخصص در رشته رادیولوژی مواجه شده؛  که آقای “دکتر کارگر”علی رغم اتمام طرح تخصصی خود متقبل شدند تا با بیمارستان همکاری داشته و طرح خود را تمدید نمایند.
رییس بیمارستان بافق در خصوص تامین پزشک متخصص اذعان داشت: همزمان با تمدید طرح دکتر کارگر پیگیر تامین پزشک متخصص رادیولوژی  هستم که البته دانشگاه علوم پزشکی هم با کمبود و محدودیت هایی  در این زمینه مواجه است.
دکترثنایی خاطرنشان کرد: تا زمان تامین  نیروی تخصصی دیگر،  دکتر کارگر همه روزه به غیر از جمعه ها در بیمارستان حضور دارند.
وی در زمینه خدمات سونوگرافی به بیماران سرپایی گفت: به علت نبود نیروی تخصصی کافی  و حجم کار بالای  متخصص رادیولوژی مرکز با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا  مشکلاتی برای شهروندان به وجود آمده که پیگیرهای مکرر جهت حل مشکلات انجام شده است.

دکتر ثنایی علت عدم ارائه خدمت مناسب سونوگرافی به بیماران سرپایی در چند روز اخیر را کسالت متخصص رادیولوژی عنوان کرد و افزود: انشاله با بهبودی دکتر کارگر، مجددا انجام سونوگرافی برای بیماران سرپایی آغاز خواهد شد.
در پایان رییس بیمارستان بافق اعلام داشت: شهروندان می توانند جهت اخذ نوبت از طریق سامانه تلفن گویا ۳۳۱۷۲۳۲۴ اقدام نمایند.

الهام نصیرزاده بافقی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهرستان بافق پیشرو به لحاظ رسانه در استان یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر احسان عابدی، مدیر