“صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق” آماد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریافت پیشنهاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و انتقاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ات شما خوانند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گان گرامی است. شما می‌توانید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نظرات ارزشمند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۸۵۳ – یا شماره واتساپ ۰۹۱۶۲۱۳۹۵۲۵ ارسال نمایید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

۱-از مسئولین شهر می خواهیم که به موضوع فقر و مشکلات مردم رسیدگی کنند. من نمی دانم با توجه به این که کمیته امداد هست، بهزیستی هم وجود دارد و از سویی دیگر موسسات مذهبی هم فعالیت می کنند چرا شاهد فقر و نداری خانواده های کم درامد هستیم.
۹۱۳-۳۶۲
————
۲-بچه ها در این مدت کرونا از لحاظ معلومات خیلی پایین هستند مدیران مدارس برنامه ریزی کنند و سطح تحصیلی بچه ها را بالا ببرند.
۹۹۰-۳۲۶
————
۳-چرا فاضلاب شهری هنوز نتوانسته بعد از این مدت راه اندازی بشود؟
۹۹۱-۳۶۰
————
۴-از فرمانداری و سایر مسئولین تقاضا داریم به وضعیت نیروها و اتباع بیگانه در بافق رسیدگی کنند؛ برخی از انها که با انها صحبت می کنیم در جنگ اخیر در افغانستان شرکت داشتند و با نیروهای دولتی می جنگیدند.
۹۹۰-۳۶۲
————
۵-اداره آبفا فرقی بین قیمت آب بهای مصرفی در زمستان و تابستان بگذارد. در تابستان آب شرب شورتر هست. ولی آب بهای آن با فصل زمستان به یک نرخ محاسبه می شود.
۹۱۳-۵۶۲
————
۶-شهرداری یک تله کابین هم در بوستان آبشار نصب کند تا در آینده فضا زیباتر بشود.
۹۹۰-۳۶۲
————
۷-شهرداری به فکر فضای سبز آرامستان بهشت حسین(ع) باشد. فقط این نباشد که هر قطعه مقبره با نرخ ۵۱ میلیون تومان بفروشد.
۹۱۶-۳۶۹
————
۸-بلوار قاضی میرجعفر(ع) بافق سالها رها شده؟ چرا بخشداری پیگیری نمی کند؟
۹۱۶-۸۰۲
————
۹-ماجرای رئیس اداره میراث فرهنگی به کجا رسید؟ می گویند رییس ندارد؟
۹۱۰-۳۰۲
————
۰۱-قیمت کارگران روزمزد برای کشاورزی و ساختمانی فرق دارد؛ قرار بود شهرداری و فرمانداری و اداره صمت اتحادیه ایی در این خصوص تشکیل بدهند.
۹۱۲-۳۶۹
————
۱۱-چرا شهرداری در ابتدای خیابان چهارده معصوم(ع) به جمع آوری مثلثی کرده است،خودروهایی وارد خیابان چهارده معصوم(ع) می شوند سرعت داشته واحتمال دارند تصادف کنند شهرداری و اداره راهنمایی و رانندگی فکری بردارند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در