“دامدار کارت” ۲۰۰ میلیون تومانی برای دامداران استان یزد صادر شد

یزد – ایرنا – مدیر شعب بانک کشاورزی استان یزد با اشاره به برنامه های دولت در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای حمایت از صنعت دام و طیور گفت: “دامدارکارت” با سقف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان برای دامداران این استان صادر شد.

فرهاد کشمیرشکن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت بانک کشاورزی در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه) به منظور تهیه و صدور دامدارکارت افزود: براساس دستور وزیر جهاد کشاورزی از پنجشنبه عصر فعالیت شعب این بانک درسطح استان برای پذیرش مشتری و تکمیل مدارک جهت صدور دامدار کارت آغاز شد که روز جمعه گذشته مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این بانک همسو با سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی در جهت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با صدور دامدارکارت برای تامین سرمایه درگردش واحدهای مرغداری و دامداری اقدام کرده است.

کشمیرشکن با بیان اینکه اعتبار درنظرگرفته شده افزون بر ۷۵۰ میلیارد ریال است اظهارکرد: دامدار کارت با سقف اعتبار ۲ میلیارد ریال (۲۰۰ میلیون تومان) و با نرخ ۱۱ درصد براساس فهرست اعلامی سازمان جهاد کشاورزی استان صادر می شود.

کشمیرشکن ادامه داد: صدور دامدار کارت به عنوان یک تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده های مورد نیاز و مواد اولیه (بخشهای دام و طیور)  تولید در نظر گرفته شده است و با سهولت بیشتری در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت.

مدیرشعب بانک کشاورزی استان یزد تصریح کرد: در صورت مراجعه دامدارانی که در سامانه سیتا ثبت نام شده اند در کوتاه ترین زمان ممکن دامدار کارت صادر و دراختیار تولیدکنندگان این بخش قرار می گیرد.

وی یادآورشد: تاکنون هزار و ۱۹۹ فقره دامدار کارت به مبلغ ۳۹۱ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال با نرخ ۱۱ درصد صادر شده و درمجموع اعتبار این بخش افزون بر۷۵۰ میلیارد ریال بود که تا پیش از صدور کارت های جدید مبلغ ۳۵۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال به دامداران پرداخت شده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل