مهران فاطمی گفت: راهبرد و استراتژی ما در حوزه معادن در استان از سنگ تا قطعه است که محقق نشده است

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ مهران فاطمی استاندار یزد در مراسمی که با حضور عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق برگزار شد ضمن قدردانی از وزیر بابت اعتماد به بدنه جوان، مدیر و حزب اللهی در حوزه وزارتی و مجموعه های تابعه گفت: این اعتماد در همه وزارتخانه ها به طور شاخص در وزارتخانه تعاون برجسته و مبتنی بر بیانیه گام دوم و تحقق دولت جوان حزب اللهی است.
وی در ادامه افزود: راهبرد و استراتژی ما در حوزه معادن در استان از سنگ تا قطعه آن چیزی که تاکنون اتفاق نیفتاده است و متاسفانه برخلاف سایر استان های معدنی در این زمینه عقب ماندیم.
فاطمی عنوان داشت: بیش از ۸۰ درصد از جمعیت استان یزد به طور مستقیم و غیر مستقیم وابسته به تامین اجتماعی و بیمه پرداخت می کنند لذا با توجه به ظرفیت های زیادی که در استان وجود دارد تقاضا داریم هلدینگ ها در استان سرمایه گذاری کنند. تاکنون هلدینگ هایی مثل شستا در استان سرمایه گذاری انجام ندادند.

قطار یزد تهران با ۲۰۰ میلیارد تومان به روز رسانی و راه اندازی می شود
استاندار یزد با بیان اینکه همه مسئولین استان در تسهیل‎گری برای سرمایه‌گذاری مسئولیت و تکلیف دارند، خاطرنشان کرد: قطار یزد تهران با ۲۰۰ میلیارد تومان به روز رسانی و راه اندازی می شود در حالی که هفت ماه از تعطیلی این قطار می گذرد و سرمایه گذاری هلدینگ ها می تواند این مشکل را رفع کند.

وضعیت بیمارستان و سلامت آن زیبنده این مردم نیست
فاطمی از شرکت سنگ آهن به عنوان یک بنگاه فرهنگی و اجتماعی نام برد و بیان داشت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق صرفا یک بنگاه اقتصادی نیست، یک بنگاه فرهنگی اجتماعی هم است که زندگی و حیات این منطقه مبتنی بر آن شکل گرفته وهمه مردم به این معدن عرق دارند. در شهرستانی مثل بافق وضعیت بیمارستان و سلامت آن زیبنده این مردم نیست و درخواست ما این است که در کنار سایر مسائل همچنان که توجه خاص دارند به طور ویژه در این حوزه اقداماتی انجام شود.
استاندار یزد در پایان در خصوص تامین خوراک پایدار برای شرکت سنگ آهن مرکزی نیز تصریح کرد: تضمین این مجموعه در مسئله خوراک است و متاسفانه به خاطر اینکه اکتشافات جدیدی انجام نشده و اگر بوده در اختیار شرکت قرار نگرفته در استان به دنبال این هستیم که این نگرانی رفع و بتوانیم خوراک پایدار برای مجموعه تامین کنیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهرستان بافق پیشرو به لحاظ رسانه در استان یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر احسان عابدی، مدیر