۹۸۷ فرصت شغلی در سه شهرستان استان یزد ایجاد شد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از ایرنا، ناصر تقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و با توجه شرایط اقتصادی کشور یکی از اقدامات موفق و تأثیرگذار در چادرملو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، مشارکت در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد مشاغل خانگی با هدف توانمند سازی خانواده های مستعد در جهت تقویت توان اقتصادی آنهاست.

وی اضافه کرد : چادرملو با اراده ای جدی با آسیب‌شناسی تجارب گذشته، مدلی طراحی کرد که پس از بررسی و شناسایی خانواده های واجد شرایط و ارزیابی ظرفیت های موجود خانوارها، با مشارکت بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به پرداخت وام های خود اشتغالی به خانواده های واجد شرایط در شهرستان‌های اردکان، بهاباد و ابرکوه نمود.

این مسوول اظهار داشت: طی ۸ ماه فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی ، ۶۳۸ هسته کارگاهی تشکیل گردید و به اشتغالزایی برای ۹۸۷ نفر در بخش مشاغل خرد و خانگی رسیده ایم.

تقی زاده یادآورشد: برای این میزان اشتغال، ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافت که تاکنون بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال آن ازسوی بانک به متقاضیان پرداخت شده است، به عبارتی برای راه اندازی هر کارگاه خانگی بالغ بر ۵۶۰ میلیون ریال وام پرداخت گردیده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در