خسارت بیمه شدگان به محض وصول مطالبات پرداخت می شود

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ برخی از کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی با مراجعه به دفتر هفته نامه افق کویر گلایمند بودند که شرکت بیمه طرف قرار داد با شرکت سنگ آهن مرکزی با گذشت ۴ ماه از تحویل فیشهای مربوطه تا به حال هزینه انجام شده به فرد طرف قرارداد را پرداخت نکرده است.
خبرنگار هفته نامه افق کویر پیرامون این موضوع روز سه شنبه ۳ خرداد ماه گفتگویی با کمالی مسئول بیمه دانا در شهرستان بافق انجام داده است که در این باره گفت: پرداخت خسارت بیمه رویه دارد؛ افراد اسناد را به دفتر بیمه تحویل می دهند، پس از بررسی های لازم خسارت بیمه شده پرداخت می گردد.
وی در مورد تأخیر ۴ ماهه در پرداخت حق بیمه به بیمه شدگان افزود: شرکت مطالباتی از شرکت سنگ آهن مرکزی دارد که در حال بررسی هستیم تا ظرف چند روز آینده مرتفع گردد.
وی با بیان اینکه شرکت بیمه چهار ماه از شرکت سنگ آهن مطالبه دارد تصریح کرد: هر زمان این مطالبه پرداخت شود ما نیز خسارت مربوط به بیمه شدگان را پرداخت می کنیم و می طلبد که سنگ آهن با ما همکاری داشته باشد.
در ادامه خبرنگار هفته نامه افق کویر این موضوع را از طریق سید منصور میرعلمی، مسئول روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی پیگیری نمود.
وی در این باره گفت: در قرار دادی که بین شرکت بیمه و مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی منعقد گردیده است قرار شده ۳۰درصد حق بیمه را پرسنل شرکت سنگ آهن و۷۰ درصد مابقی را شرکت سنگ آهن مرکزی و پیمانکاران مربوطه پرداخت نمایند.
وی افزود: شرکت سنگ آهن ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت کرده است؛ فقط پیمانکاران در بحث پرداخت حق بیمه تعلل کردند؛ ان شاا… تا فردا مشکل رفع و هزینه به حساب شرکت بیمه پرداخت خواهد شد.
چهارشنبه صبح خبرنگار هفته نامه افق کویر این موضوع را از طریق جعفرزاده، مدیر مالی شرکت سنگ آهن مرکزی پیگیری نمود که وی در این باره گفت: درحال انجام روند اداری پرداخت حق بیمه بوده و به زودی چک آن پرداخت خواهد شد.

معصومه غلامرضاپور

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در