استاندار یزد: احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از ایرنا؛استاندار یزد گفت: یکی از رویکردهای اصلی و مورد اهتمام دولت سیزدهم، احیاء واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی بخش صنعت و بازگشت آنها به چرخه تولید و اقتصاد است.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در جریان بازدید از یک کارخانه نساجی غیرفعال در یزد افزود: یکی از موضوعات موردتاکید رییس جمهور به بانک‌ها، تعیین تکلیف واحدهای راکد تحت تملک این مجموعه ها از طریق فعال سازی و خروج واحد از حالت رکود توسط بانک یا واگذاری به مجموعه های ذیصلاح است که این مهم به صورت مستمر پیگیری می شود.

وی در خصوص کارخانه غیرفعال نساجی در یزد اظهار کرد:این واحد از مجموعه های مورد بازدید در سفر رییس جمهور به استان یزد است که ایشان پس از بررسی مسائل این واحد، دستور راه اندازی مجدد آن را داده اند.

استاندار یزد ادامه داد: اقدامات موثری برای بازگشت مجدد این واحد به چرخه تولید انجام شده است و تلاش می شود با مانع زدایی از مسیر فعالیت مجدد شرکت، این مجموعه تا هفته دولت به صورت کامل بازگشایی شود.

وی خاطرنشان کرد: عزم دولت سیزدهم بر احیاء واحدهای راکد استان و رفع موانع موجود بر سر راه فعالسازی مجدد آنها است تا در پرتو این اقدام، صنعت استان نوسازی و نسبت به گذشته پویاتر و فعالتر شود.

اکنون در استان یزد سه هزار واحد صنعتی فعال است که حدود ۱۰۰ هزار نفر در آنها اشتغال دارند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام