رئیس هیئت رزمندگان اسلام بافق: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در۳۰ نقطه از شهر و روستاهای بافق/دوخت۵هزار لباس جهت توزیع بین کودکان

اکبر قانعی رئیس هیئت رزمندگان اسلام در خصوص برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گفت: مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) بیستمین سالی است که در مرکز برگزار و شهرستان بافق نیزهیجدهمین سالی است که این مراسم را برگزار خواهد کرد.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از صبح بافق، اکبر قانعی رئیس هیئت رزمندگان اسلام در خصوص برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گفت: مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) بیستمین سالی است که در مرکز برگزار و شهرستان بافق نیز هیجدهمین سالی است که این مراسم را برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در سال جاری همزمان با ۵ قاره جهان در ۲۰ نقطه از شهرستان و ۱۰ نقطه در روستاها این همایش برگزار می شود. همایش امسال در روزجمعه ۷ محرم در صحن مطهر امامزاده عبدالله(ع) و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج مهدی محمدی و مداحی سیدحسین حسینی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام بافق تصریح کرد: سه ماه قبل از شروع ماه محرم سه کارگاه دوخت لباس با حضور مسئولین شهرستان تجهیز، برش پارچه انجام و ۱۵۰ نفر نیز به صورت ثابت مشغول به دوخت ۵هزار لباس  و ضمن بسته بندی آنها به مراکز برگزاری همایش تحویل داده شد.

قانعی به برنامه های این مراسم اشاره و بیان داشت: با ابتکاری که توسط خواهران هیئت انجام شد در روز پنجشنبه هدایایی تهیه و همراه با لباس متبرک و لوح تقدیر در بخش اطفال بیمارستان ولی عصر(عج) حضور و این هدایا را به نوزادان و کودکان زیر دوسال تقدیم و از کادر درمان این بخش نیز تقدیر خواهد شد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام بافق در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه همایش روز جمعه غرفه هایی شامل غرفه توزیع لباس، پذیرایی، امربه معروف و نهی از منکر و توزیع مقنعه بین دختران، مشاوره و غرفه کودکان جهت نقاشی و رنگ آمیزی برپا خواهد شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل