بزودی استقرار پایگاه دائمی انتقال خون در بهداری شرکت سنگ آهن مرکزی

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ «حامد فتاحی» مدیر ایمنی ( HSE) پیرامون راه اندازی واحد انتقال خون در شهرستان بافق به خبرنگار این نشریه گفت: یکی از اقداماتی که شرکت سنگ آهن مرکزی در راستای پایندی به مسئولیت اجتماعی در شهرستان بافق انجام داده است، برنامه ریزی جهت تجهیز و راه اندازی واحد انتقال خون در شهرستان بافق می باشد.
وی افزود: با توجه به فقدان این مرکز در شهرستان و تقاضای زیاد همشهریان، شرکت سنگ آهن مرکزی با همفکری و مشورت با سازمان انتقال خون اقدام به خرید و تجهیزات لوازم انتقال خون نمود.
مدیر ایمنی تصریح کرد: این تجهیزات عبارتند از ۶ تخت خونگیری با امکانات کامل، یخچال حمل خون و یخچال نگهداری خون به میزان بیش از ده میلیارد ریال می باشد.
وی ادامه داد: همچنین در این راستا با هماهنگی سازمان انتقال خون استان، تعدادی از کارشناسان پرستاری، پزشکان و خدمات جهت آموزش به مرکز استان اعزام گردیدند.
فتاحی گفت: در طی یکسال گذشته با هماهنگی های انجام شده و با محدودیت هایی که در مورد بیماری کرونا داشتیم ۵ مرتبه تیم اهدای خون در بهداری شهرک آهن شهر مستقر گردیده است که قریب به ۱۰۰۰ واحد خون اهدا گردیده است.
وی در پایان اظهار کرد: این مرکز سعی دارد تا با حمایت های مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی؛ پایگاهی را جهت استقرار دائمی در شهرستان ایجاد نماید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در