مردم نیاز به سلامتی و پویایی و نشاط

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ نشست تعمل و هم اندیشی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اصحاب رسانه و خبر چهارشنبه ۱۶ شهریورماه برگزار شد.
احسان توکلی سرپرست جدید این اداره که به اتفاق “دهقان” مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در جمع اصحاب رسانه این شهرستان حضور داشتند.
در این نشست صمیمانه با بیان اینکه مشکل پول نیست بلکه مشکل مدیریت است گفت: در حوزه ورزش و جوانان با سازمان ها، اداره ها و مجموعه های صنعتی معدنی تعامل خواهم داشت.
وی گفت: در این شهر نیاز می بینم که حال دل و جسم مردم را شاد کنم و مردم نیاز به سلامتی و پویایی و نشاط دارند.
توکلی در ادامه در مورد امکانات گفت: دو استخر شنای دیگر در شهرستان نیاز است و از سالن های ورزشی موجود در شهرستان از جمله سالن های دانشگاه استفاده خواهیم نمود.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مربیان ارتقای سطح دارند گفت: سالانه باید در دوره های دانش افزا شرکت کنندو همچنین اصحاب رسانه باید بخواهند که کمیته نظارت درارتقای مدرک مربیان صورت گیرد.
وی در پایان با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه روان و فعال هستند و در راستای پیشبرد فعالیت های ورزش شهر تاثیر گذار هستند گفت: اصحاب رسانه و خبر در کنار اداره ورزش و جوانان قرار گیرند تا شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم.

حدیث عباسی|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در