تغییرو تحولات زندگی بخش

به گزارش هفته نامه افق کویر، با توجه به اینکه خبرنگاران افق کویر به محله های شهر رفته و گزارش تهیه می نمایند در این شماره به منطقه بلوار کشاورز رفته و نظرات و درخواست های همشهریان را دریافت نمودند که در ادامه می خوانید:

بلوار زیبا و تماشایی شده است
یکی از شهروندان گفت: اوایل که به این منطقه آمده بودم بلوار خیلی تاریک بود و در شب برای تهیه لوازم به لبنیاتی مراجعه نمی کردم، مدتی است که در بلوار محوطه ای زیبا و تماشایی ایجاد شده است علاوه براینکه روشنایی آن مهیا گردید این محوطه باعث شده است که رفت و آمد نیز زیاد باشد و امن تر از قبل گردد.
خانم ۴۰ ساله گفت: با ایجاد این نماسازی‌های نوری به بلوار روح و زندگی بخشیده است و صبح ها من و دوستانم برای پیاده روی از این مکان استفاده می نماییم قبل از آن در بلوار انقلاب، خیابان را مستقیم به سمت میدان بهارستان پیاده روی می نمودیم و باز می‌گشتیم.
وی در ادامه بیان کرد: جوانان و نوجوانان شب در این محوطه جمع می شوند و اوقات خود را می گذرانند و دید مثبتی که می توان پیرامون این موضوع داشت، این است که زیباسازی بلوار باعث شده که به پاتوق ها و خانه باغ ها نروند و در فضای باز به گفتگو بپردازند.
استقبال خانواده ها
از فضای بلوار کشاورز
مرد جوان گفت: من فرزند کمتر از یک سال دارم و شب ها که همسرم برای پیاده روی به این محوطه می آید من به این محوطه می آیم هم از فرزندم نگهداری می کنم و هم از محوطه و فضا بهره می برم، شروع این کار در این بلوار بسیار پسندیده است و امیدوارم در ادامه فعالیت ها امکانات بیشتری به این منطقه تعلق گیرد.
وی در ادامه گفت: وقتی مشاهده نمودم که افراد مسن نیز در این مکان جمع می شوند و خاطرات و درد دل های خود را با هم باز گو می کنند خیلی برایم شگفت انگیز بود و همچنین خوشحال شدم.
نانوایی و میوه فروشی از کمبود‌های بلوار است
یکی از جوانان این محله گفت: نانوایی و میوه فروشی از کمبود های بلوار است و اگر بتوان برای بلوار یک آب خوری و سرویس بهداشتی در نظر گرفت و در برنامه و طرح های خود قرار دهند بسیار عالی می شود چون این بلوار خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.
مرد مسن گفت: زمین های موقوفه در بلوار زیاد است می توانند یک پارک کودک در برنامه های آینده خود قرار دهند و باعث پیشرفت هرچه بیشتر این محله گردد.
یکی از خانم های جوان گفت: فقط اول بلوار نزدیک میدان فاطمیه بوی فاضلاب اذیت می کند که وقتی به مسئولین مطرح نمودیم گفتند که وقتی کامل فاضلاب وصل شود این بو نیز ازبین خواهد رفت.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان|

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل