صدای افق

فرماندار بافق در خصوص صف های طولانی نا نوایی چرا اقدام فوری انجام نمی دهد . برخی از نانوایی ها نه تنها ساعت کار مشخص و معینی ندارند بلکه زمانی هم که پخت را شروع می کنند برای شرکت های معدنی پخت می کنند
۴۴۸۵ – ۰۹۱۳
………………………………………..
مسئولین درباره ی حوادث اخیر در بافق توضیحاتی ارائه کنند . چرا به نقاشی سردار سلیمانی آسیب می رسد و چرا با این افراد برخورد نمی گردد.
۰۹۱۴_۹۵۲۹۸
………………………………………..
برخی پرونده ها در بافق از حافظه ی تاریخی مردم هیچ گاه پاک نمی شود و جالب است که مسئولان قضایی شهرستان هم اطلاع رسانی نمی کنند. به زعمی که وعده می دادند در اوایل نتیجه ی پرونده را اعلام کنند اما تاکنون اعلامی نشده است . از جمله قتل دخترکی در مبارکه و نیز قتل اخیر شهرک آهنشهر بافق
۰۹۱۳_۷۶۱۰
………………………………………..
الحمدا… باران خوبی آمد و برای کشاورزان و برای بیابان ها و مراتع مفید شده است انشا… این نزولات آسمانی هم ادامه داشته باشد.
۰۹۱۵_۲۳۵۱
………………………………………..
مسئولینی که در خانه های آهنشهر سنگ آهن ساکن هستند چگونه می خواهند نسبت به حق و حقوق شهر صحبت کنند . این شرکت بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان به شهرداری بافق بدهکار است و حاضر نیست تا آن را سروقت پرداخت کند.
۰۹۱۳_۴۰۰۲
………………………………………..
شنیدم که سند هتل نیکان بافق را گرو ضمانت وام در بانک تجارت گذاشته اند تا هر ماه حقوق پرسنل داده شود .واقعا کار شرکت به اینجاها رسیده است یا اینقدر فروش کم شده است.
۰۹۱۳_۲۴۰۹
………………………………………..
از مدیر عامل جهادی و جوان و نخبه شرکت سنگ آهن مرکزی آقای حمیدیان دفاع کرده و در جواب کسانی که می خواهند مدیران بر وفق مراد آنها کار کنند به این افراد می گوییم مدیر عامل شرکت سنگ آهن ، دنبال ارزش ها و برخورد با مفاسد است و ما قاطعانه از ایشان حمایت می کنیم با (عنوان) جمعی از کارگران
۰۹۱۳_۸۸۵۶
………………………………………..
پارک آهنشهر را پارک گرگ ها باید اسم گذاشت از بس گرگ ها در آن زیاد شده است.
۰۹۱۶_۳۷۱۰
………………………………………..
در پارک آهنشهر مدتی است که درخت های اکالیپتوس را می برند و می برند . شنیدم که این درختان به کشورهای خارجی از جمله ترکیه صادر می شود . آیا قرار است کل درختان اکالیپتوس قطع شود . اگر قرار نیست قطع بشود، به مناقصه گذاشته بشود تا به صورت عادلانه شرکتی برنده شود و عملیات قطع درختان به صورت قانونی انجام شود.
۰۹۱۳_۷۹۳۱
………………………………………..

میدان ورودی شهر تا کی باید این وضعیت را داشته باشد . این میدان نماد شهر هست و متاسفانه در این سال ها به آن توجهی نشده است.
۰۹۱۲_۳۵۶۹
………………………………………..
محصولات کشاورزی بافق خرما و پسته که سود خوبی عاید کشاورزان کرده است .چه خوب بود که صنایع بسته بندی و فرآوری آن در بافق ایجاد گردد و حکایت معادن نشود که ما خام فروشی می کنیم و سودی عاید ما نمی شود . پسته و خرما هم همین گونه دارد . اگر صنایع فرآوری و بسته بندی در بافق ایجاد نگردد ، انگار که خام فرو شی کرده ایم .
۰۹۱۵_۶۷۰۱
………………………………………..
بخشداری بافق چرا اینقدر بی توجه هست . اگر خروجی یا ورودی مزارع و چاه های کشاورزی بافق یک محلی برای ریختن زباله ها تعیین می کردند ، دیگر شاهد آن نبودیم که مردم زباله های خود را در اطراف خیابان ریخته و یا در بین راه به بیرون پرت کنند . چرا بخشداری نسبت به این مهم بی توجه هست.
۰۹۱۳_۷۸۳۲
………………………………………..
بن ۶۰ درصد که در نمایشگاه کتاب عرضه شد ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه ، کاش این بن ۶۰ درصد به سایر مردم هم تعلق می گرفت .
۰۹۱۴_ ۵۶۰۱
………………………………………..
اداره ورزش و جوانان بر روی سانس های والیبال نظارت داشته باشد . گاهی سانس های خانوادگی و آقایان با هم تداخل پیدا می کند و صحنه هایی پیش می آید که خلاف موازین اسلامی هست.
۰۹۱۳_۸۹۰۴
………………………………………..
قیمت زمین و مسکن هم در بافق هر روز رو به افزایش است . چرا پیگیری خاصی برای شکسته شدن نرخ ها نمی شود .
۰۹۱۴_ ۳۲۰۵
………………………………………..
در این مسائل اخیر هیچ چیز بهتر از پاسخگویی به مسائل و مشکلات نیست و بهتر است که مسئولین در مسائل اقتصادی تجدید نظر کنند . واقعا فشار زندگی بر مردم زیاد شده است.
۰۹۱۳- ۸۹۰۵
………………………………………..
یکی از دلایل اینکه جوانان ازدواج نمی کنند بخاطر هزینه های زیاد آن می باشد من که معلمی بیش نیستم و قصد ازدواج دارم اما با هزینه هایی روبرو شده ام که واقعا سخت است . هزینه هایی مثل خرید عروسی ، پذیرایی ،شیرینی و …
۰۹۱۳_۴۳۸۲
………………………………………..

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل