اقتدارایران باعث افول استکبار

به گزارش هفته نامه افق کویر، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور سردار زارع کمالی و برخی مسئولین شهرستان بافق برگزار شد:
زارع کمالی در رزمایش جهادگران فاطمی گفت: بسیجی با تفکر عاشورایی در حال زندگی است، بسیجی همه ی آموزه های خود را از امام حسین علیه السلام گرفته است بنابراین فرهنگ بسیجی نه فرهنگ تسلط بر دیگران بلکه فرهنگ خداجویی ، فرهنگ دفاع از انسانیت ، دفاع از مکتب الهی، فرهنگ دفاع از عزت و شرف انسانیت است.

بسیجی که با همان هدف ابتدای تشکیل یافته ادامه مسیر می دهد که با تدبیر الهی گونه امام خمینی(ره) در آذر ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰میلیونی برای تبدیل تهدیدات به فرصت تشکیل شده ‌و تا به امروز الحمدا… با درایت و با توکل و باتهیت از امامین انقلاب با روحیه ی جهادی و با همان روحیه ی اخلاص توانسته است کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. بسیجی که چه در ابتدای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای مقابله باترورهای کور منافقین یا مقابله با گروه‌های دموکرات و گروه‌های تجزیه طلب در گوشه کنار این نظام دفاع جانانه ای کرد و در ۸سال دفاع مقدس یک عملکرد قابل توجهی از خود برجا گذاشت و بعد از آن نیز با همان روحیه ی جهادی در حال خدمت به نظام و انقلاب است. عزت ، اقتدار ، آرامش و پیشرفت ایران مدیون تفکر بسیجی است که همان رشادت های رزمندگان و شهدا ، استقامت خانواده معزز شهدا ، بصیرت و صبر مادران شهدا است.

دشمن در همه ی عرصه ها ایران را درگیر جنگ کرده است

وی بیان کرد: دشمن خوب متوجه شده است که قرار نیست بتواند با این روحیه انقلابی که مردم متدین دارند ، نقشه شوم خودش را در عرصه ی مهار جمهوری اسلامی یا براندازی اجرایی کند بنابراین از جنگ سخت رو به جنگ تلویحی و جنگ شناختی آورده است، یعنی هم زمان در همه ی عرصه ها ایران را درگیر جنگ کرده است در گیر یک جنگ نابرابر، درگیر جنگ شناختی ، جنگ شناختی یعنی کاری کند که جوان ما چه مرد و چه زن ، خواسته یا ناخواسته پیاده نظام دشمن بشوند .امروز اگر به بعصی از اتفاقات که در کشورمان افتاده است نگاه کنیم نتیجه این چنین جنگی است یعنی تصرف قلب و مغز مردم. وقتی مراکز مغز که مرکز تصمیم گیری و مرکز باورها است و قلب جوان که که مرکز احساسات است توسط دشمن تسخیر بشود خواسته یا ناخواسته سرباز دشمن می شود باید دقت شود انقلابی که بدست آمده آرامش و امنیتی که است نتیجه چیست؟ از کجا بدست آمده است؟ و آیا ما این امنیت را با هزینه مالی بدست آورده ایم یا با گفتگو بدست آمده یا با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن بدست آمده است شهدایی که اکثر آنها از جوانان بودند.

حق توهش سربازان استکبار جهانی در ایران

وی افزود: نباید فراموش کرد که همین استکبار جهانی در ایران سربازانش حق توهش گرفتند ؛ حق کاپیتولاسیون که استکبار جهانی دنبالش بود باید به یاد آورد و همچنین کشورهایی که استکبار جهانی به آن تسلط یافت مانند افغانستان و سوریه را ملاحظه نمود که در چه وضعیتی هستند.

اقتدار ایران باعث افول استکبار

وی در ادامه تصریح کرد: این هیاهویی و سرو صدا هایی که می شنوید، اوایل انقلاب از ضعف بود آن هم نه از ضعف ایران بلکه استکبار جهانی فکر می‌کردند که ایران یک کشور نوپا است و می تواند ایران را ساقط کند ولی امروز براین باوراست که اگر مانع اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشود حکمرانی دموکراسی غرب زیر سوال می‌رود و این یعنی افول استکبار.
‌وی عنوان کرد: ایران در مولفه های قدرت جایگاه ویژه ای دارد‌ خیلی از کشورها علاقه دارند که با عزت و با شرافت کشور ایران زندگی کنند.
زارع کمالی گفت: یک کشور از لحاظ نظامی در ۵ وضعیت قرار دارد : وضعیت وابستگی، وضعیت دفاع ملی، وضعیت ضربه متقابل، وضعیت ضربه اول، وضعیت وابستگی یعنی وضعیتی که کشور توان دفاع از خودش را ندارد بدین معنا که نیروی نظامی و امنیت را، کشور دیگری تامین می نماید، کشور ایران قبل از انقلاب بدین گونه بود و ژاپن الان نیز بدین صورت است.
وی افزود: در جنگ رسانه ای، جمعیتی و امید آفرینی ضعیف عمل نموده و باید با روحیه جهادی به نقطه اقتدار در این زمینه ها رسید.
وی پایه های تمدن را خانواده، علم و الگو بیان نمود.

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیاردتومان

نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: در این رزمایش ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان از طریق گروه های جهادی بین نیازمندان توزیع می شود.
وی افزود: ۵۰ گروه جهادی که بیش از ۵۰۰ نفر هستند در ده عرصه فعالیت می کنند.
نصیری تصریح کرد:در هفته بسیج بیش از ۹۰ برنامه با محوریت ۴ موضوع : سبک زندگی اسلامی، سواد رسانه، جهاد تبیین و علمی فعالیت خواهند کرد و برنامه های فرهنگی در کنار آن نیز انجام می شود.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل