قصور از اداره برق نیست

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ خبرنگاران افق کویر گفتگویی با رییس اداره برق شهرستان بافق نمودند که در ادامه می خوانید:
“علیرضا سبزی” رییس اداره برق در باره کم نوری لامپ ها گفت: در رابطه با کم نوری لامپ های سطح شهر یک تفاهم نامه با یک سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شد مبنی بر اینکه حدود ۲۰۰ هزار چراغ را در محدوده ی استان یزد تعویض نماید شهرستان بافق حدود ۱۲هزار چراغ وجود دارد که ۱۰ هزار تای آن گازی است که شامل آن ها نیز می شود.
وی ادامه داد: ۲ هزارتا از چراغ ها از نوع دیگری است که شامل این طرح نمی شود که اگر این اتفاق بیفتد این چراغ ها نیز تبدیل به LED می شود.
قصور از اداره برق نیست
وی در خصوص خاموشی بلوار انقلاب گفت: دلیل اصلی خاموشی بلوار حفر و اصلاح خیابان برای شهرداری است. متاسفانه شهرداری در زمان اصلاح دوربرگردان پیمانکارش موقع حفاری به کابل های برق آسیب رسانده و باید جبران خسارت نمایند. و مرحله آخر هم که مدت زمان آن طولانی شد دلیلش این بود که شهرداری کالا را تامین نکرد و روند تامین کالا و تعمیرات سخت است قصور از اداره برق نیست از کسانی است که خسارت وارد می کنند.
تعدیل روشنایی در سطح شهر به دلیل مصرف زیاد گاز است
وی ادامه داد: ابتدای میدان شهید بهشتی روشنایی در حد قابل قبول است و تعدیل روشنایی در سطح شهر به دلیل مصرف زیاد گاز است و روشنایی کاهش یافته است. روشنایی بلوارها یکی درمیان است؛ اما برخی از بلوار ها این کار امکان پذیر نبوده و تمام چراغ ها روشن است.
هنگام نصب تیر به اموال و مستغلات مردم خسارت وارد نشود
رییس اداره برق در خصوص جاگذاری تیرهای برق گفت: طبق قانون به اداره برق اجازه داده می شود که خارج از محیط زندگی هر جا که می تواند تیر برق را نصب نماید. موردی که موقع نصب تیر اهمیت دارد این است که به اموال و مستغلات مردم خسارت وارد نشود و این برای ما لازم الا جرا است که خسارت وارد نشود.
علیرضا سبزی در مورد حادثه آتش سوزی شهر دوچرخه عنوان کرد: افرادی که در اطراف مغازه حضور داشتند می بایست گزارش آتش سوزی را زودتر به آتش نشانی و یا اداره برق اعلام می نمودند.
وی افزود: در تعرفه های سایر مصارف و خانگی شهروندان بیمه هستند که اگر اتفاق پیش بیاید و حتی اگر آتش سوزی باشد که اداره برق قصوری نداشته باشد اداره برق آن را پوشش می دهد.
وی در پاسخ به این سوال آیا صحت دارد که کابل های مورد استفاده اداره برق دست دوم و فرسوده است گفت: اداره برق هیچ لوازمی را دست دوم نصب نمی کند.
امکان نصب ۴۰۰هزار پنل ۵ کیلو وات
وی در خصوص پنل های خورشیدی گفت: افرادی که متقاضی و ثبت نام انجام دادند حدود سه هفته قبل اسامی اعلام شد که ۲۸۰متقاضی برای شهرستان بافق بود که ۲۴۰ تا بازدید انجام شد و مابقی پاسخگو نبودند و افراد متقاضی می توانند از طریق سامانه مهرسان پیگیری های لازم را انجام بدهند و ثبت نام هیچ گونه محدودیتی ندارد اگر کسی تمایل داشته باشد از طریق بسیج می‌توانند ثبت نام را انجام دهند که اطلاعات به شرکت برق ارسال می شود، در مرحله اول ۴ هزار پنل ۵ کیلو واتی امکان نصب وجود دارد.
علیرضا سبزی در پایان اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم کلیه انتقاد، پیشنهاد و حتی شکایت خود را در پایگاه اینترنتی شرکت توزیع برق ثبت و یا به صورت تلفن ۱۲۱ ثبت انجام می شود.

حدیث عباسی_ حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی